  • 11. Data: 2015-03-16 15:26:13
    Temat: Re: Małe auto duze w srodku
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-03-14 14:39, (Tom N) wrote:

    > smart fortwo
    > Pasażerowie z tyłu w żadnym innym pojeździe nie maja lepszego komfortu

    Good point. Szczegolnie ze z tylnego siedzenia sie rowniez kieruje ;).

    --

    memento lorem ipsum

  • 12. Data: 2015-03-16 16:35:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Majka" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:a1404d5c-3b69-4fd3-aa4c-c3ba1e7c889a@googlegrou
    ps.com...
    Który niewielki samochód oferuje dużo miejsca wewnątrz, zwłaszcza dla
    pasazerow tylu auta?

    Uzywam obecnie Skode Fabie z 2004 roku, i niestety z tylu sa kłopoty z
    miejscem dla niewysokich wcale osob, nawet 165 cm wzrostu jest problemem -
    jest fatalnie niewygodnie.
    Wsiadanie również sprawia duże trudności przez waski otwor miedzy drzwiami a
    kanapa i kroseroria - trudno wsunąć stopy.

    Według mnie Fabia jak na swoją wielkość z segmentu B, jest całkiem wygodna z
    tyłu. Ja mam 176 i z tyłu nie narzekam.

    Ale najgorsza jest sytuacja z dzieckiem:
    w foteliku dla dziecka 12-25 kg przewoze dwulatka. Dziecko jest normalnego
    wzrostu jak na 2 latka, i nie mieszcza się jego nogi gdy siedzi w swoim
    foteliku - zgiętymi nogami opiera się o przednie fotele.
    Sytuacja poprawia się, gdy fotelik jest mocowany na srodkowym siedzeniu
    tylnej kanapy, ale i tak nozki dziecka nie sa w normalnej/wygodnej pozycji,
    tylko wcisniete sa miedzy przednie siedzenia.

    Taki problem z nogami dziecka jest nawet w samochodach segmentu C. Ja
    problem ominąłem, przesuwając przednie fotele trochę do przodu. Albo zmień
    fotelik dziecka na taki z krótszym siedziskiem.

    Na które samochody warto zwrocic uwagę, żeby miały więcej miejsca z tylu?
    Może to być nawet kosztem malego bagażnika - godze się z tym szukając
    małego, kompaktowego auta.

    Czy nowsza Fabia, tzw. III (około 2010-2012) ma więcej miejsca z tyłu?
    Albo Toyota Yaris II z około 2011 roku?
    Inne auto - które?

    Fabia i Yaris nie są kompaktami, są mniejsze.
    Musisz szukać samochodu w którym siedzi się bardzie pionowo, jak na krześle
    a nie na fotelu. Może być zaproponowany tu Peugeot 1007, Yaris Verso, Ford
    Fusion, Panda.

    Może, a nawet powinno być male, mało palic, i zebym dziecka nie musiala
    skladac jak scyzoryka...

    Takie rzeczy tylko w Erze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-03-16 19:10:48
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 16:34:30 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Moze, a nawet powinno byc male, malo palic, i zebym dziecka nie musiala
    > skladac jak scyzoryka...
    >

    > Takie rzeczy tylko w Erze.

    Albo u Japonczykow: Nissan Note, Honda Jazz :)

    Pozdrawiam
    MK

  • 14. Data: 2015-03-17 11:36:54
    Od: maciejc <m...@U...poczta.onet.pl>

    On Sat, 14 Mar 2015 06:23:40 -0700 (PDT)
    Majka <k...@g...com> wrote:

    > Który niewielki samochód oferuje dużo miejsca wewnątrz, zwłaszcza dla pasazerow
    tylu auta?

    Zwróć uwagę na mikrovany - polecam Kia Venga - przez to, że jest wyższy, z tyłu jest
    dużo miejsca.
    Pozdrawiam
    maciejc

  • 15. Data: 2015-03-17 15:08:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 14 Mar 2015 06:23:40 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Majka
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Który niewielki samochód oferuje dużo miejsca wewnątrz, zwłaszcza dla pasazerow
    tylu auta?

    Sandero.

  • 16. Data: 2015-03-18 22:04:36
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu sobota, 14 marca 2015 14:23:42 UTC+1 użytkownik Majka napisał:
> [...]
    > Inne auto - które?
    >
    > Może, a nawet powinno być male, mało palic, i zebym dziecka nie musiala skladac jak

    Mialem podobny dylemat...szukalem auta z niezaleznymi fotelami z tylu (brak kanapy) i
    brakiem tunelu srodkowego...wzialem Scenika...cena zakupu na pozimie fabii i Yarisa
    (czyli blaszanek z nizszego segmentu)a komfort inny. Jest ciut dluzszy (ale czujniki
    parkowania w cenie) i szerszy.
    Rozwaz te france-psuje sie jak kazde (moje sie nie psuje Koniu ;-) )
    --
    Dman-666