  • 1. Data: 2015-03-14 14:23:40
    Temat: Małe auto duze w srodku
    Od: Majka <k...@g...com>

    Który niewielki samochód oferuje dużo miejsca wewnątrz, zwłaszcza dla pasazerow tylu
    auta?

    Uzywam obecnie Skode Fabie z 2004 roku, i niestety z tylu sa kłopoty z miejscem dla
    niewysokich wcale osob, nawet 165 cm wzrostu jest problemem - jest fatalnie
    niewygodnie.
    Wsiadanie również sprawia duże trudności przez waski otwor miedzy drzwiami a kanapa i
    kroseroria - trudno wsunąć stopy.

    Ale najgorsza jest sytuacja z dzieckiem:
    w foteliku dla dziecka 12-25 kg przewoze dwulatka. Dziecko jest normalnego wzrostu
    jak na 2 latka, i nie mieszcza się jego nogi gdy siedzi w swoim foteliku - zgiętymi
    nogami opiera się o przednie fotele.
    Sytuacja poprawia się, gdy fotelik jest mocowany na srodkowym siedzeniu tylnej
    kanapy, ale i tak nozki dziecka nie sa w normalnej/wygodnej pozycji, tylko wcisniete
    sa miedzy przednie siedzenia.

    Na które samochody warto zwrocic uwagę, żeby miały więcej miejsca z tylu?
    Może to być nawet kosztem malego bagażnika - godze się z tym szukając małego,
    kompaktowego auta.

    Czy nowsza Fabia, tzw. III (około 2010-2012) ma więcej miejsca z tyłu?
    Albo Toyota Yaris II z około 2011 roku?
    Inne auto - które?

    Może, a nawet powinno być male, mało palic, i zebym dziecka nie musiala skladac jak
    scyzoryka...

    Majka

  • 2. Data: 2015-03-14 14:39:22
    Temat: Re: Małe auto duze w srodku
    Od: <8...@6...143922.invalid> (Tom N)

    Majka w
    ups.com>:

    > Który niewielki samochód oferuje dużo miejsca wewnątrz, zwłaszcza dla pasazerow
    tylu auta?

    smart fortwo

    Pasażerowie z tyłu w żadnym innym pojeździe nie maja lepszego komfortu

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-03-14 15:18:52
    Od: Tata <k...@k...pl>

    > smart fortwo
    >
    > Pasażerowie z tyłu w żadnym innym pojeździe nie maja lepszego komfortu

    Smart fortwo? Albo żartujesz, albo pomyliłeś ze Smart forfour?

    Z poważaniem
    MJ

  • 4. Data: 2015-03-14 15:19:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-14 o 14:39, (Tom N) pisze:

    > smart fortwo
    >
    > Pasażerowie z tyłu w żadnym innym pojeździe nie maja lepszego komfortu

    Dyskutował bym. Bo jeśli ten drugi to też Smart to mają
    gówno a nie komfort.
    I przepraszam grupowiczów że wdałem się tu w dyskusję
    o skuterach.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-03-14 16:15:46
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-03-14 14:23:40 niejaki Majka napisał:
    > Który niewielki samochód oferuje dużo miejsca wewnątrz, zwłaszcza dla pasazerow
    tylu auta?

    a do którego roku?

    bo jak ci max 2009r nie przeszkadza to polecam
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_1007

    mieliśmy, bardzo sobie żona chwaliła - duży w środku, wysoko się siedzi
    więc rewelacyjna widoczność, z automatem - bajka, drzwi - rewelacja -
    zwłaszcza dla matek z małym dzieckiem, z tyłu 2x isofix

    przez 6 lat koszt napraw wyniósł mnie może z 1000zł

    z wad - pali więcej niż inne małe auta (dość ciężki jest) no i jest 4
    osobowy

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2015-03-14 17:19:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-14 o 14:23, Majka pisze:
> [...]
    niewygodnie.
    > Wsiadanie również sprawia duże trudności przez waski otwor miedzy drzwiami a kanapa

    Miałem wcześniej Almerę N16. W Yarisie I jest dla mnie wygodniej i z
    tyłu i z przodu. Przesuwana tylna kanapa. Siedzi się wyżej i wygodniej
    wsiada :-)

  • 7. Data: 2015-03-14 17:48:04
    Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    Sugeruję zakup dużego auta - dlaczego musi być małe?
    Koszty eksploatacyjne będą porównywalne, a komfort nieporównywalny.

    Paweł

  • 8. Data: 2015-03-15 10:23:28
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2015-03-14 17:48:04 niejaki Pawel Muszynski napisał:
    > dlaczego musi być małe?

    w moim przypadku - parkowanie w (małym) mieście
    duże auto (citroen xm) sie nie sprawdzało - dlatego kupiłem na miasto małe

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2015-03-15 11:36:20