eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMała miejska żmija - Abarth, Twingo?Re: Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!nntp.giganews.com!postnews.google.com!g19g2000yqe.googlegroups.com!not-for-m
    ail
    From: raadaar <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mała miejska żmija - Abarth, Twingo?
    Date: Mon, 8 Mar 2010 07:38:44 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 46
    Message-ID: <2...@g...googlegroups.com>
    References: <hn2n7f$ccn$1@inews.gazeta.pl> <hn2op8$92h$1@news.onet.pl>
    <hn2tmu$65c$1@inews.gazeta.pl> <hn2ua2$p2t$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hn3184$j3l$1@inews.gazeta.pl> <hn32gc$fq9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 20.142.116.36
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1268062724 15663 127.0.0.1 (8 Mar 2010 15:38:44 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Mar 2010 15:38:44 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g19g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=20.142.116.36;
    posting-account=hms9JQoAAABh218P4gPnsI6PZ736m4oi
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; DGD
    (AutoProxy-EMEA); SV1; DGD (AutoProxy-Amer); .NET CLR 1.1.4322;
    .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR 3.0.4506.2152;
    .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261887
    [ ukryj nagłówki ]

    On 8 Mar, 15:32, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
    > fv pisze:
    >
    > > Kilka razy tuningu próbowałem (w motocyklach) i rady fachowców sprawdziły się
    średnio, więc chyba
    > > sobie odpuszczę.
    > > Przykładowo zaproponowano mi wymianę filtra powietrza ze względu na to że
    wymieniłem wydech na
    > > bardziej przepustowy. Wydawało się logiczne, że będzie jeszcze szybciej.
    Tymczasem spadek momentu u
    > > dołu był większy niż to co doszło na górze i w rezultacie jest nieco słabsze
    przyspieszenie przy
    > > minimalnie wyższej prędkości maksymalnej (4km/h). Nie opłaciło się, chociaż
    wszyscy uważali że
    > > będzie lepiej. I co im teraz zrobię? Wymiana komputera to jedyne rozwiązanie, a
    to wiąże się z
    > > odłączeniem katalizatora.
    > > Później się okaże, że trzeba wymienić wtryskiwacze, potem pompę, potem przewody,
    potem tłoki i
    > > korbowody.. i tak w nieskończoność. A na końcu i tak smarowanie nie styknie albo
    sprzęgło padnie bo
    > > nieprzystosowane.
    >
    > > I tyle mam o tuningu do powiedzenia.
    >
    > w sumie mam podobne doświadczenia, z taką różnicą, że jak czegoś nie
    > rozkręcę to chory jestem, także z zawodu zajmuje się zupełnie czymś
    > innym, ale dłubanie to dla mnie doskonała odskocznia. Rozumiem twoje
    > obawy, odnośnie szybkich aut, znam jednego fiata 500 abarth w którym
    > szyba już dwa razy poleciała. Dlaczego? Bo jest utwardzony i buda
    > bardziej pracuje a jakie są polskie drogi wiadomo. Według mojej wiedzy
    > karoseria 9a dokładniej sztywność) nie zmieniła się w porównaniu ze
    > zwykłą wersją 500tki. Dlatego nie zawsze co fabrycznie jest idealnie
    > dopasowane, nasze drogi potrafią wszystko zweryfikować.
    >
    > --
    > krzysiek82

    A ja znam samochód w którym pekają szyby pomimo miekkiego zawieszenia.
    Nasze drogi potrafią wszystko zweryfikować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: