  • 1. Data: 2011-10-20 06:59:21
    Temat: Mała Fatra (zdjęcia)
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    Witam Wszystkich,
    tym razem zapraszam w góry Małej Fatry:

    http://www.tomaszworek.com/galeria-mala_fatra--pl-34
    .html

    Jak zwykle uprzejmie proszę o komentarze. Zdjęcia pochodzą z listopada
    2010, więc jakby co, będę się bronił, że dziś bym wszystko zrobił
    zupełnie inaczej :) W każdym razie, dziś mi się już tak nie podobają
    jak rok temu.

    Pozdrawiam, Tomasz Worek

  • 2. Data: 2011-10-20 07:07:33
    Temat: Re: Mała Fatra (zdjęcia)
    Od: Pawel Gancarz <y...@t...pl>

    W dniu 11-10-20 08:59, Tomasz Worek pisze:
> [...]
    > 2010, więc jakby co, będę się bronił, że dziś bym wszystko zrobił
    > zupełnie inaczej :) W każdym razie, dziś mi się już tak nie podobają

    Fotki przyjemne, popraw orta w opisie 14/16.
    --
    "We all go a little mad sometimes."
    Norman Bates

  • 3. Data: 2011-10-20 08:38:02
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 20 Paź, 09:07, Pawel Gancarz <y...@t...pl> wrote:

    > Fotki przyjemne, popraw orta w opisie 14/16.
    > --

    O kurde, ale wstyd. Poprawę dopiero jutro bo nie mam dostępu teraz :/

    A narazie się wstydzę :)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 4. Data: 2011-10-20 12:10:35
    Od: "Ptas" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Worek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >O kurde, ale wstyd. Poprawę dopiero jutro bo nie mam dostępu teraz :/
    >
    >A narazie się wstydzę :)
    >
    >Pozdrawiam, Tomasz

    Eeee tam, co sie niepotrzebnie wstydzisz? Zasugerowalo Cie slowo Chleb i
    tego sie trzymaj :)

    Foty fajne.

    Pozdrowka

    Ptas

  • 5. Data: 2011-10-20 17:29:16
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    > Witam Wszystkich,

    > tym razem zapraszam w góry Małej Fatry:

    > Jak zwykle uprzejmie proszę o komentarze.

    Po takiej porcji widoczkow kusi mnie strasznie by spakowac plecak i jechac do
    Terchovej :) Wchodzac na Rozsutce od strony Dierow mamy piekne tematy
    wodospadowe :) A co do galerii - jakich najczesciej filtrow uzywales no i czy
    miales jakis pewny schemat obrobki RAWow ?

    Adameck

  • 6. Data: 2011-10-21 07:41:47
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    On 20 Paź, 19:29, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > wodospadowe :) A co do galerii - jakich najczesciej filtrow uzywales no i czy
    > miales jakis pewny schemat obrobki RAWow ?

    Hej,
    w Dierach byłem (wszystkich) ale jakoś nie zrobiłem żadnego zdjęcia,
    które warto byłoby pokazać (dlatego wrzuciłem wodospadek z Tiesnawów).

    Używałem polara, wszystko w RAWach. Wywoływałem wszystko w ACR (wg
    zaleceń, które są w sieci), a później staram się podkręcić (w PSE)
    saturację, kontrast i przyciemnić dodatkowo chmury. Używam masek w
    połączeniu z Levels (Poziomy?) i mieszaniem warstw typu Multiply i
    Overlay.

    Każde zdjęcie robię osobno, nigdy nie korzystam z automatu.

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 7. Data: 2011-10-21 11:54:41
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

> [...]

    > Overlay.

    > Każde zdjęcie robię osobno, nigdy nie korzystam z automatu.

    Witam !

    Dzieki za rzeczowa odpowiedz. A galeria bardzo ladna !

    Pozdrawiam!

    Adameck