  • 1. Data: 2011-10-19 10:15:04
    Temat: Plagiat czy nie plagiat? [nie _to_ ślubne]
    Od: "TL" <t...@g...pl>

    Tym razem też pole ale bez kołdry ;)

    http://plfoto.com/zdjecie,portret,zdjecie,2358294.ht
    ml
    Cyt.: "hmmm tak troszkę zalatuję plagiatem"

    http://plfoto.com/zdjecie,portret,2,2292129.html

  • 2. Data: 2011-10-19 11:28:33
    Temat: Re: Plagiat czy nie plagiat? [nie _to_ ślubne]
    Od: Anna Niedowiarek <a...@o...pl>

    W dniu 2011-10-19 12:15, TL pisze:
    > Tym razem też pole ale bez kołdry ;)
    >
    > http://plfoto.com/zdjecie,portret,zdjecie,2358294.ht
    ml
    > Cyt.: "hmmm tak troszkę zalatuję plagiatem"
    >
    > http://plfoto.com/zdjecie,portret,2,2292129.html

    Jeżeli już, to tylko inspiracja (takie trudne słowo) ;-)

    Autor zdjęcia http://plfoto.com/zdjecie,portret,2,2292129.html ma
    jeszcze pole do działania, można obrócić fotę o 180 stopni i będzie
    kolejne cudo.

    --
    AN patrzę z niedowierzaniem i sama usiłuję się przekonać, że to widzę
    jest nieprawdą. Era Wodnika ma na to wpływ, że ludzie piszą i robią

  • 3. Data: 2011-10-20 16:20:13
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > pole do działania, można obrócić fotę o 180 stopni i będzie kolejne cudo.

    ba, można wybrać opcję "obróć o dowolny kąt" i zakładając obrót co 1 stopień
    jest 360 możliwości ;-)

    brat

  • 4. Data: 2011-10-20 16:27:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-19 12:15, TL pisze:
    > Cyt.: "hmmm tak troszkę zalatuję plagiatem"

    Ja to się autoplagiatuję przynajmniej raz w miesiącu. Jak tylko sąd
    orzeknie co trzeba, idę tam i podaję się - może coś ugram od siebie.
    I gazety napiszą, i w telewizji będzie...

    --
    pozdrawia Adam
    /piękne chwile w życiu? - tak się zmęczyć, żeby nie mieć ochoty na seks/