    From: nb <n...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Mała DSLR czy PEN - ma być szybciej niz G9 - doradźcie
    Date: Sat, 03 Apr 2010 02:20:17 +0200
    <4bb5c3fd$1@news.home.net.pl> <4bb5e86b$3@news.home.net.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <4bb61240$1@news.home.net.pl>

    at Fri 02 of Apr 2010 17:50, adam wrote:

    > Użytkownik "januszek" napisał

    > A proszę bardzo:
    > http://picasaweb.google.com/adamdee1/Nokia?authkey=G
    v1sRgCO3cne3Swf71_AE#

    Zestaw tendencyjny. Wszystkie zdjęcia z ta sama ogniskową i przysłoną,
    wszystkie z bardzo zbliżoną czułością i czasem. Mniej więcej zawsze
    100 ISO, 1/100s, F2.8, 5.6mm. Czyli 1% sytuacji, w których mogłaby
    zastąpić kompakty z moich pstryków.

    > Z jednym zastrzeżeniem - to taka galeria fotośmieci, którą kiedyś
    > zrobiłem dla kumpla co nie chciał wierzyć, że na potrzeby jakie miał,
    > nie było sensu kupować aparatu. Zdjęcia są zmasakrowane przez starą
    > Picasę przy zmianie rozmiaru (brak jakiejkolwiek kompensacji ostrości
    > czy zaawansowanej kompresji, jak sobie radzi nowa nie wiem).
    >
    > Po tym co widziałem w galeriach ludzi, którzy posługiwali się nieco
    > lepszymi komórkami jakość ich aparatów jest na zupełnie przyzwoitym
    > poziomie.

    A ja widziałem jak polskiej reprezentacji piłkarskiej udawało się
    wygrywać z Anglią, Niemcami czy Brazylią :-)

    --
    nb