  • Data: 2009-06-05 18:31:28
    Temat: Re: Maksymalna moc lampy błyskowej.
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
    > z tym, że odchylenie palnika ogłupia automagię TTL czy xTTLXX. :)
    > (ETTL, ETTLII, ATTL czy inną)

    Eeee? Nie możesz na 100% powiedzieć, że tyle energii wystarczy ale jak
    starczy, to zdjęcia da się prawidłowo naświetlić i poza udziwnionymi
    scenami nic nie trzeba korygować. Przynajmniej u mnie. No ale ja mam
    prosty TTL, bez literek, mierzący odbicie światła od powierzchni filmu -
    stary system Olympusa.
    Maciek