  • Data: 2014-11-12 12:31:03
    Temat: Re: Makra higieniczne w jezyku Scheme
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ten kod jest wziety z nodejs?

    chyab tak, to jest taki losowy kawalek kodu ktory godzine temu mi wpadl w oko,
    niewazne -
    nieststy dosyc slabo sie na tym znam, musialbym poswiecic co najmniej kilkanascie
    godzin na to by moc to sobie testowac itd itd
    (tak samo jak scheme) a nie mam czasu, czasem tak sobie ogladam powoli rozne kawalki
    na sucho;

    zrozumielem jak to dziala acz musze troche dluzej popatrzec

    > jak masz chrome'a albo firefoxa, to mozesz wcisnac ctrl+shift+c,
    > wejsc w konsole i wpisac ten kod i sprawdzic czy dziala.
    > /* u mnie dziala */

    jak wciskam w chrome to wysakuje jakas skomplikowane "ide" z juz wypelnioną stroną
    ;-) kiedy indziej to potestuje ;-)