  • Data: 2014-11-13 11:40:04
    Temat: Re: Makra higieniczne w jezyku Scheme
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 listopada 2014 12:22:19 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> [...]
    nazywac raczej OnConnection, OnConnectServer - to słowo handeler wprowadza jezykową
    pianę i wydłuza 'językowo' kod a im krotszytym lepszy

    > nie chodzi o to ze handler ma 5 liter wiecej niz on ale o to ze wprowadza w tekst
    kodu jedno niepotrzebne slowo/pojecie wiecej - ja jestem dosyc pewien ze to jest
    niedobrze, -- i to jest o tyle ciekawa uwaga ze w tych nazewniczych kwestiach trudno
    sie polapac a tutaj pojawia sie pewna 'dyrektywa' nt tego do czego nalezy zmierzac
    9widac tez ze tekst kodu mimo ze chyba malo kto na to zwraca uwage jest pewnego
    rodzaju scisłą 'powłoką' nad kodem)

    check out też pl.comp.lang.c > teksty nazewnicze w c