eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMagrailRe: Magrail
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Magrail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <qv2laf$uf9$1@dont-email.me> <o...@t...home>
    <qv4gr4$dqd$1$opajak@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <20200108151524.2e315424@mateusz>
    <2...@g...com>
    <qv60ud$b4t$1$opajak@news.chmurka.net>
    From: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>
    Date: Thu, 9 Jan 2020 13:08:00 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <qv60ud$b4t$1$opajak@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5e1717a2$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.220.112.53
    X-Trace: 1578571682 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 83.220.112.53:11022
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:749613
    [ ukryj nagłówki ]


    >> Ale jeszcze raz - energia elektryczna nie jest brana bezpośrednio (czy
    >> też jedynie przez pośredniczącą prądnicę) z silnika na paliwo ciekłe,
    >
    > Zastanawiam się, dlaczego nie jest tak, że silnik spalinowy napędza
    > ładowanie akumulatora (i silnik elektryczny). Przecież spalinowy ma
    > największą sprawność w pewnym zakresie obrotów i nie jest to od 700 do
    > 5000, tylko zwykle w okolicach 2500. Można by wywalić całe przeniesienie
    > napędu od sprzęgła po dyfer.

    Też się kiedyś nad tym zastanawiałem.
    Doszedłem do wniosku że prawdopodobnie dlatego że sprawność w układzie
    silnik spalinowy - prądnica nie jest zbyt duża.
    To jest tylko moje gdybanie.

    A może to się komuś zwyczajnie nie opłaca ....

    Idea wywalenia wszystkiego pomiędzy silnikiem i kołami bardzo mi się
    podoba :).

    Grant można pobrać i badania zrobić :)

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: