  • 51. Data: 2011-06-14 10:48:38
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 18:28, DJ wrote:

> [...]
    > Zastanawia mnie, ze niektorzy sprzedawcy pokazuja jakies pisemka z
    > pieczatkami PZMOT-ow, politechnik, jakas gazeta motoryzacyjna nawet robila
    > testy i twierdzili, ze sa efekty. Trudno mi wierzyc, ze to wszystko jest
    > sfalszowane, bo za to grozi juz kryminal. Czy sa gdzies powazne testy
    > robione prez powazne instytucje, ktore by jednoznacznie stwierdzaly brak
    > jakiegokolwiek wplywu? Bo wiadomo, ze w warunkach "domowych" trudno ocenic
    > ewentualna zmiane. Chociaz pamietam, ze ktos kiedys pisal, ze po zalozeniu
    > magnesow wskazania chwilowego spalania na wolnych obrotach spadly.

    Te same firmy pokazują patenty, których nie są właścicielami bo
    produkują podróbki:

    http://www.mundi.com/magna_fraud.html

    Na Polibudach też niemało badaczy, którzy za trochę sprzętu do sali
    chętnie naciągną wyniki.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 52. Data: 2011-06-14 10:48:56
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-06-14 02:50, to pisze:
    > begin DJ

    > Jako ciekawostkę dodam, że także na lodówkach.

    Nie zapominajmy o licznikach wody i prądu.

  • 53. Data: 2011-06-14 10:51:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 00:32:58 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Kochasz mamę, żonę, koleżankę, kolegę?

    Nie.
    Jeśłi wyliczyłeś kogo mam kochać, to nie.
    A jeśli pytasz, czy kocham kogoś z wymienionych, to tak.

    A teraz ładnie opisz, jaki wg ciebie istnieje związek między sprzedawcą
    twierdzącym, że magnes obniża spalanie, człowiekiem, który twierdzi, że
    w domowych warunkach efektu magnedsów z pewnością nie będzie widać, ale
    żądającym, by mu to jakiś instytut na piśmie zagwarantował (w
    rozwinięciu: by się instytuty wszelakie zajmowały tylko sprawdzaniem co
    zostało wystawione na Allegro i walką z tym czymś), a tym, czy kogoś
    kocham nie próbując sprzedawać mu magnesów?
    Wystarczy ci dzień an uporanie się z problemem?

    > Jeśli na któreś odpowiedziałeś tak - potrafisz to udowodnić?

    Że magnesy oniżają spalanie?
    Ocipiałeś?

    > Czy z tego wynika, że miłość nie istnieje?

    ???
    Masz elementarne braki w wykształceniu - albo w życiu nie miałeś zajęć
    z logiki.

    --
    Bydlę

  • 54. Data: 2011-06-14 10:53:34
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 01:02:06 +0200, "DJ" <d...@p...onet.pl> said:

    > Nie. Dzieki utwartemu umyslowi i eksperymentom.

    Ale my rozmawiamy o rzekomym magnetyzowaniu powietrza przez magnesy.
    Nie o udoskonalaniu działającej konstrukcji silnika.

    > Nigdy nie wiadomo, ktore
    > eksperymenty przyniosa efekty.

    Dawaj wyniki eksperymentów z namagnesowaniem powietrza.

    > Moze akurat magnesy tez w jakis sposob
    > odegraja wazna role.

    Tak, przyciągną powietrze.
    Daj te wyniki badań potwierdzające obniżenie spalania, którego
    (obniżenia) nie widać w domowych warunkach.

    > Jako ciekawostke dodam, ze juz znalazly magnesy neodymowe zastosowanie w
    > silnikach elektrycznych

    Czyli nie na temat, bo my ti o spalinowych.

    > , ktore aktualnie sa one stosowane powszechnie np. w
    > modelarstwie.

    Magnesują powietrze?
    Benzynę?
    Alkohol?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 55. Data: 2011-06-14 10:54:15
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/06/2011 01:50, to wrote:
    > begin DJ

    > Jako ciekawostkę dodam, że także na lodówkach.

    Córka ma pociąg na baterie, którego wagony doczepia się właśnie na
    magnesy i jedzie, bez paliwa!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 56. Data: 2011-06-14 10:55:29
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-14 09:28:54 +0200, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> said:

    > Wodę da się z lekka przepchnąć

    OK, ale woda to raczej przed wytworzeniem wodoru (który moglibyśmy
    spalić) albo dokładnie po spaleniu.
    :-)

    > (choć nie przyciąga tylko odpycha) -- trzeba spory magnes przykryć
    > cienką warstewką wody -- wodę nieco przepchnie (będzie patrząc pod
    > kątem na odbicie widać dołek) :)
    >
    > Ale co to ma do zmian w przepływie powietrza do silnika?

    Powietrze z większą (odepchniętą) wilgotnością, czego w domowych
    warunkach nie będzie widać?
    ;)))

    --
    Bydlę

  • 57. Data: 2011-06-14 10:56:23
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 14/06/2011 09:53, Bydlę wrote:

    > Tak, przyciągną powietrze.
    > Daj te wyniki badań potwierdzające obniżenie spalania, którego
    > (obniżenia) nie widać w domowych warunkach.

    Jak to nie widać, producenci magnetyzerów piszą, że zużycie paliwa
    spadnie nawet do 22%, przecież to są dwa litry na setkę w mieście. No i
    dlaczego mój Passat mniej palić i przestał brać olej?

    Myślę czy nie warto założyć jeszcze magnetyzera na przewody WN, żeby
    prąd w świecach był namagnesowany i poprawiał ich pracę!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 58. Data: 2011-06-14 11:04:31
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 18:04:22 +0200, =Marcos= napisał(a):

    > Gdyby cokolwiek poprawiały, to producenci montowaliby je w samochodzie,
    > nie?
    Przecież montują. W Priusie jest trochę - w silnikach elektrycznych :P

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 59. Data: 2011-06-14 11:16:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > A przed napełnieniem opon tą mieszanką, umieściłeś koła w komorze
    > próżniowej i odessałeś dotychczasową zawartość gazów ciężkich?
    > Aaaa, sorry - teraz doczytałem, że tylko DOpompowałeś. Więc masz
    > oponiarza-kaszaniarza niestety.

    LOL, zawsze najśmieszniejsze w żarcie jest to, jak ktoś nie załapie i
    robi z siebie młotka:)

    A.

  • 60. Data: 2011-06-14 11:29:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil

    > Córka ma pociąg na baterie, którego wagony doczepia się właśnie na
    > magnesy i jedzie, bez paliwa!

    Intrygujące spostrzeżenie! Warto to zakonotować.