  • 91. Data: 2011-06-15 21:39:30
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:itat31$ekv$1@inews.gazeta.pl...

    > No to pora się zdziwić :-)
    > Tych magnesów to w twardzielu gdzie szukać?
    > Czy w bardzo starych dyskach (130Mega) też są?
    http://www.reuk.co.uk/Hard-Disk-Drive-Magnets-For-Wi
    nd-Turbines.htm
    są;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 92. Data: 2011-06-15 23:38:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ghost"

    > Jak kto się zechce przypierdolić, to widać można do wszystkiego

    Co zrobic?

  • 93. Data: 2011-07-07 11:58:37
    Od: z <z...@g...pl>

    Yogi(n) pisze:

    > http://www.reuk.co.uk/Hard-Disk-Drive-Magnets-For-Wi
    nd-Turbines.htm
    > są;-)

    Faktycznie są :-)
    Tylko że w formie cienkiego płaskownika.
    Dziecko pobawiło się trochę dwoma sztukami i w rękach się połamały
    zostawiając ostre krawędzie :-(