  • Data: 2014-07-14 02:06:04
    Temat: Re: Magnesik
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 00:52:32 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:

    > widocznie chciał sobie grać nowe firmware.

    > a czy ja narzekam ? Ja tylko piszę jak jest.
    >

    > Frustracja - (kot patrzy z pogardą, kot nie reaguje na polecenia)
    >
    > Strach - (kot siedzie na drapaku koło drzwi i kogo może tego złapie
    >
    > pazurami), ew. kot przyjdzie i ugryzie - bo mu się zwróciło uwagę, żeby
    >
    > nie drapać po laptopie (przypadek z dziś).
    >
    > Wyrzuty sumienia - (kot nie ma ulubionych kiełbasek i patrzy z wyrzutem)
    >
    > Wściekłość - (kot o 5 rano napierdala piłeczką pingpongową po panelach)
    >

    > to normalne uczucia sługi kota.

    Plastikowa solniczka jest lepsza od piłeczki bo sól trzeba posprzątać i rozpada się
    na dwie części. Jak zabawa jedną się znudzi albo wpadnie pod szafkę to jest druga
    część. Mamy trzy takie potwory w przecudnej urody futerkach. Jeden otwiera dużą
    szufladę, pakuje się do środka i zasuwa. Dzisiaj udało mi się zamienić dwie miseczki
    z jedzeniem. Rudy z niebieskiej nie je a biały z czerwonej. Siedziały przed pełnymi
    miskami i patrzyły na mnie jak na idiotę co kolorów nie rozróżnia. Jak zamieniłem to
    zjadły. Liczyłem kiedyś ile razy zdejmowałem rudego ze stołu. Tylko 24 razy i
    powiedziałem dość bo dalej nie chciało mi się go zdejmować, skurwiel wygrał.