  • 21. Data: 2010-07-29 08:03:44
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: falco <m...@w...pl>

    kakmar pisze:

    > Niedawno tu była taka dyskusja, kolega szukał klasyka, motocykla który
    > wygląda, nie jest pastikowy i banalny. Potem zdryfował na choppery,
    > armatury i inne tego typu pierdoły. W końcu kupił Transalpa, i prawie
    > nie pisze. Bo jeździ i nie ma zdaje się czasu na klepanie w klawiaturę.
    > ;-)

    Siema,

    to byłem, ja, ja, ja! ;)
    Chciałem dorzucić swoje 3 grosze, ale ponieważ wciąż czuję się
    świeżakiem, uważam, że doradzeniem powinni zajmować się "starsi"... ;)

    Wywołany do tablicy napisze pokrótce swoją zawiłą "historię"
    poszukiwania tego jedynego... motocykla... ;)

    1. Wzorem (estetycznym) była i jest Estrella (ale okazała się za mała),
    choć wizualnie jest dla mnie majstersztykiem!
    Potem starszy brat, czyli W 650, ale po za zasięgiem cenowym, problem z
    (tanimi) częściami, itp. (jest ich w PL bardzo mało).

    2. Słuchając innych rozszerzyłem zakres poszukiwań na motocykle,
    niekoniecznie wpadające mi w oko (to naprawdę była trudna decyzja), ale
    za to uniwersalne na każdą drogę, z mnóstwem części w dobrych cenach,
    przyjazną obsługą, małym apetytem na zupę a przede wszystkim na trasę,
    bo to był mój priorytet - podróżowanie motocyklem.
    Do pyrkania po okolicy prawie kupiłem Estrellkę, ale to by było błędem,
    bo mam Babcię Jawcię. ;)

    3. Dużo czytałem i oglądałem zdjęcia różnych sprzętów, jeśli tylko
    mogłem, to macałem na żywo, by w końcu przymierzyć się do legendarnego
    Trampusia, czyli Hondy Transalp 650.

    4. Stać mnie było na 600 szukałem, szukałem i... w końcu trafiłem z
    pełnym (!!!) wyposażeniem turystycznym, z malowanym bakiem, ale jest
    prosta, wygląda świeżo, gada pięknie, zmieniam tylko części
    eksploatacyjne (napęd, opony, klocki, płyny).
    Wizualnie mnie nie podbiła, ale brzydka też nie jest, powiedzmy taka
    czwórka z dużym minusem i... czerwona! ;)

    Do tego V-ka która pięknie pracuje jadąc do 120 karmi się poniżej "5",
    powyżej 140 (to nie jest motocykl do takich prędkości) "6" z haczykiem.
    i odpukać w ostatnie 2.5 miesiąca zrobiłem... 7 tysiaków po PL. ;)

    Banan nie schodzi mi z gęby!!!

    Acha - ja jeżdżę solo, mam 180/80, ale znajomi z forum latają z
    plecaczkami i bagażami, choć wtedy wiadomo i tak niezbyt szybki motocykl
    (dla mnie - początkującego 50 koników, to idealna moc) staje się jeszcze
    bardziej potulny.

    > Zastanów się, czy bardziej chcesz jeździć dla frajdy z jazdy, czy
    > jeździć pod knajpę a niedzielę z kolegami lansik po okolicy.

    Dokładnie, to jest sedno przy wyborze!!!

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... 356 '58 175

  • 22. Data: 2010-07-29 08:04:33
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On Jul 29, 8:51 am, "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> wrote:

    > Musiałem: >120kg wiele wyjaśnia :-)
    > Ale po przejechaniu 2 tysięcy twierdzę, że to był
    > dobry strzał. Potrzebuję motoru do dalszych jazd.
    > Następny (jeśli będzie) to FJR :)

    Nono, tylko w miedzyczasie nie zapomnij nauczyc sie jezdzic zanim brak
    umiejetnosci sie zemsci.
    Najlepszego.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955/XT660X

  • 23. Data: 2010-07-29 08:27:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-29, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Nono, tylko w miedzyczasie nie zapomnij nauczyc sie jezdzic zanim brak
    > umiejetnosci sie zemsci.
    > Najlepszego.

    Mnie tam podobnie straszyles, ale napewno ma to jakis sens. Chociaz akurat
    w moim przypadku podzialalo mocno na mnie R1 z FAQ i to co spotkalo innych
    na moich oczach na drodze.

    Peclo juz ponad 40kkm ale swoje wrazenia opisze zapewne w zimie bo teraz to
    trzeba jezdzic poki pogoda jest...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-07-29 09:39:22
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > *** "huck"
    > Kef perfidnie cie okłamano :-)
    > to jezdzi :-) to jeździ nawet dość daleko :-) do Palmyry da się tym
    > dojechać sprawdziłem osobiście
    >
    > Niom - dzis nawet moj zmiennik podziwial Twoje zaciecie :) zdrajco :)
    > Tylko jest jazda i jazda...
    ano temu nie zaprzecze
    pozroo
    huck

  • 25. Data: 2010-07-29 15:50:43
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    Nono, tylko w miedzyczasie nie zapomnij nauczyc sie jezdzic zanim brak
    umiejetnosci sie zemsci.
    Najlepszego.

    Staram się cały czas. Ale na motongu nie tylko brak umiejętności
    może się przytrafić :(
    A w zasadzie to po czym poznać się, że umie się już jeździć? :)
    Bo po mojemu to nigdy nie da się tego stwierdzić.
    Jeżeli kiedyś zdarzy mi się stwierdzić, że już wszystko umiem
    to zastanowię się na zakończeniem tej przygody.

    Szymon

  • 26. Data: 2010-07-30 06:12:04
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (troche d?ugie)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-29, Szymon Machel <s...@E...interia.pl> wrote:

    > Staram sie ca?y czas. Ale na motongu nie tylko brak umiejetno?ci
    > mo?e sie przytrafiae :(
    A wlasnie chyba tylko to. Jedna z najwazniejszych umiejetnosci jest
    przewidywanie tego co zrobi inni uzytkownik drogi.
    > A w zasadzie to po czym poznaae sie, ?e umie sie ju? je 1/4 dziae? :)
    > Bo po mojemu to nigdy nie da sie tego stwierdziae.
    Otoz to.
    > Je?eli kiedy? zdarzy mi sie stwierdziae, ?e ju? wszystko umiem
    > to zastanowie sie na zakonczeniem tej przygody.

    No i obys tak nigdy nie stwierdzil :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2010-08-05 16:51:23
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (troche d3ugie)
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Uzupełniając: Wczoraj przejechałem kilkanaście kilometrów VTX1800.
    I nie wiem co powiedzieć. Chyba bym się nie przesiadł z XJ900.
    Wielkie, manewrowość mniejsza (ale się da), całkiem inne oddawanie
    mocy (której chyba nie brakuje), hamulców niet (ciekawe co powiedzieliby
    ci, którzy twierdzą, że XJ900 nie ma hamulców:).
    Właściciel twierdzi, że wygodniejsze (jechał na moim). Objechał tym
    Bałtyk dookoła i zadowolony.
    Co myślicie warto zmieniać (za jakiś czas) zapatrywania i zamiast FJR
    nabyć cruisera (tylko dużego - małe są nieteges dla początkującego)?

    Szymon

  • 28. Data: 2010-08-06 07:56:30
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (troche dlugie)
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>