  • 11. Data: 2010-07-28 14:39:48
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-07-28 11:54, Kryhu pisze:

    > Powiedz coś więcej o tych modyfikacjach pasażerek ;)

    A co tu wiele pisać? Empirycznie i organoleptycznie sie modyfikuje.. ;-)

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 12. Data: 2010-07-28 16:34:59
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "huck"
    Kef perfidnie cie okłamano :-)
    to jezdzi :-) to jeździ nawet dość daleko :-) do Palmyry da się tym
    dojechać sprawdziłem osobiście

    Niom - dzis nawet moj zmiennik podziwial Twoje zaciecie :) zdrajco :)
    Tylko jest jazda i jazda...

    Tytus z fabryki

  • 13. Data: 2010-07-28 16:53:53
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Bida panie, bida... Serio: idz za rada Kefira. Shadow i virago sa
    > zdecydowanie male.

    Eee, a taka Ąda 1100 z kardankiem może być całkiem, całkiem na chłopa :-)

    Szymon

  • 14. Data: 2010-07-28 17:12:18
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c506098$0$19173$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Eee, a taka Ąda 1100 z kardankiem może być całkiem, całkiem na chłopa :-)

    Mialem na mysli ta mala. A tak BTW to moze byc i fajna, pasujaca rozmiarem,
    ale dla poczatkujacego zwyczajnie zbyt ciezka.

    A mocy nie ma sie co bac - kwestia jej oddawania, dlatego nie patrzylbym na
    suche dane takie jak np. od 0 do 100.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2010-07-28 18:01:02
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Mialem na mysli ta mala. A tak BTW to moze byc i fajna, pasujaca
    > rozmiarem, ale dla poczatkujacego zwyczajnie zbyt ciezka.

    Ma dość nisko środek ciężkości więc ten ciężar nie taki straszny.
    Na centralkę nie będzie stawiał :) Do ziemi niedaleko.
    Jak miałbym coś w tym guście nabyć to to.
    A jestem początkującym motonitą (trochę starszym ale ...)
    Mam XJ900 (jako pierwsze). Siadłem na Szedołkę kumpla
    (tylko mniejszą) to jakoś lekko się zrobiło :-)

    Szymon

  • 16. Data: 2010-07-28 20:58:26
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c50704f$0$19184$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > A jestem początkującym motonitą (trochę starszym ale ...)
    > Mam XJ900 (jako pierwsze). Siadłem na Szedołkę kumpla
    > (tylko mniejszą) to jakoś lekko się zrobiło :-)

    Dwie sprawy, ktore powoduja takie wrazenie: wieksza xj'tka i mniejsza
    shadowka;)

    XJ'tka 900 to 240kg na sucho... shadow 600 wazy 200, a 750 - 230, a 1100 juz
    300. Juz wiesz skad tak lekko Ci sie zrobilo?

    Nie polece duzej xj'ty, kilofazera, litrowej sv'ki czy bandziora 1200 na
    pierwsze, za to mniejsze odpowiedniki tych maszyn - tak (moze z malym
    zastrzezeniem do b6-mi nie przypadl do gustu w ogole).

    Widze teraz ranking jakis na dole stronki na bikez.com "Rating sample for
    this *** bike". Wyniki ciekawe;)
    - FZS 600 ~93
    - XJ 900 ~54
    - B6 ~76
    - XJ 600 ~63
    - SV 600 ~88
    - Shadow 600 ~42
    - Shadow 750 ~86
    - Shadow 1100 ~72

    Im wyzsza liczba tym lepiej - skala od 0 do 100

    Wyszloby, ze kiepsko trafiles z ta XJ'ta ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 17. Data: 2010-07-28 20:59:59
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    intruder też ciekawy nie brałem pod uwagę
    ale może rzeczywiście nie w te mańkie patrzę
    podobają mi się czoperowate ale do takich "UJM" co zaliczyć? dauville;
    afrikie; tenerke??? no bo jak nie czoprowate to jakiś turystyk tylko

  • 18. Data: 2010-07-28 23:12:07
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > Wracajac po latach na dwa kola prawie kupilem Virago 535. Wyleczono
    > mnie z pomyslu na usilowanie jazdy na czyms, co stworzone zostalo
    > wylacznie by wygladac i jestem za to bardzo wdzieczny.

    Hmm :)
    Wracajac kiedys z Trykowiska :)...
    Kefiru nie kazdy sie urodzil aby prowadzic kazdy motocykl, na Virago
    trza umic i lubic to nie jest moto na przypadkowego jezdzca :)

    Nemo

  • 19. Data: 2010-07-28 23:43:23
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.07.2010 makak <m...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > podobają mi się czoperowate ale do takich "UJM" co zaliczyć? dauville;
    > afrikie; tenerke??? no bo jak nie czoprowate to jakiś turystyk tylko

    Niedawno tu była taka dyskusja, kolega szukał klasyka, motocykla który
    wygląda, nie jest pastikowy i banalny. Potem zdryfował na choppery,
    armatury i inne tego typu pierdoły. W końcu kupił Transalpa, i prawie
    nie pisze. Bo jeździ i nie ma zdaje się czasu na klepanie w klawiaturę.
    ;-)

    UJM, to sobie wpisz w google, albo wikipedie. Ogólnie taki zwyczajny, na
    wycieczki to 500~600ccm (większe są fajne ale droższe i zwykle cięższe),
    z owiewką na wyjazdy dalsze niż wokół komina. Turystyczne enduro, ma
    sens jeśli się sporo jeździ po wyjątkowo gównianych drogach. Na w miarę
    równym asfalcie to nie ma zalet. Kawałek po polnej nawet piaszczystej
    drodze da redę każdy z tych zwykłych. Błoto po osie jest dla pasjonatów
    z odpowiednim sprzętem i zacięciem.

    Zastanów się, czy bardziej chcesz jeździć dla frajdy z jazdy, czy
    jeździć pod knajpę a niedzielę z kolegami lansik po okolicy.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 20. Data: 2010-07-29 06:51:44
    Od: "Szymon Machel" <s...@E...interia.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Wyszloby, ze kiepsko trafiles z ta XJ'ta ;)

    Musiałem: >120kg wiele wyjaśnia :-)
    Ale po przejechaniu 2 tysięcy twierdzę, że to był
    dobry strzał. Potrzebuję motoru do dalszych jazd.
    Następny (jeśli będzie) to FJR :)

    Szymon