  • 1. Data: 2010-07-26 23:39:19
    Temat: Nordkapp...
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    To wprawdzie temat niecalkiem na te grupe ale co tam:
    http://www.flt.krasnik.pl/index.php?meni=3&meni_2=80
    0

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 2. Data: 2010-07-27 08:43:18
    Temat: Re: Nordkapp...
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacot napisa?(a):
    > To wprawdzie temat niecalkiem na te grupe ale co tam:
    > http://www.flt.krasnik.pl/index.php?meni=3&meni_2=80
    0

    O, kolo nazywa sie; jak mój kolega z podstawówki, a zupe?nie niepodobny ...
    A pomys? jak siemasz, che;tnie sie; dowiem jak im posz?o.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-07-27 09:10:24
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 27 Lip, 01:39, Jacot <j...@m...pl> wrote:
    > To wprawdzie temat niecalkiem na te grupe ale co
    tam:http://www.flt.krasnik.pl/index.php?meni=3&meni_
    2=800

    ten Nordkapp to coraz wieksze wyzwanie sie robi - marzy mi sie
    pojechac tam w lutym

    scibor
    Helga - VFR800

  • 4. Data: 2010-07-27 10:48:03
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    scibor1 pisze:

    > ten Nordkapp to coraz wieksze wyzwanie sie robi - marzy mi sie
    > pojechac tam w lutym
    wyzwanie? w czym? w drenazu konta chyba. Albo tak jak w/w slabymi
    sprzetami bo tym co masz w sigu to mozna w tydzien obskoczyc.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2010-07-27 14:20:11
    Od: "Michal Demczuk" <m...@i...pl>

    Grzegorz Rogala wrote:

    > wyzwanie? w czym? w drenazu konta chyba. Albo tak jak w/w slabymi
    > sprzetami bo tym co masz w sigu to mozna w tydzien obskoczyc.

    W tydzien, to ja tam bylem ETZka, no dobra w 10 dni tam i z powrotem :)

    --
    Pozdr..

    Michal Demczuk
    www.demczuk.pl
    Dealer: Husqvarna, Kymco

  • 6. Data: 2010-07-27 19:19:05
    Od: "revell" <t...@p...onet.pl>

    > wyzwanie? w czym? w drenazu konta chyba.

    jak mocno to plucze konto? ile trzeba sobie przygotowac tak orientacyjnie
    (powiedzmy +/- 0,5tys.zl)

    --
    revell

  • 7. Data: 2010-07-27 19:58:35
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Użytkownik "revell" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak mocno to plucze konto? ile trzeba sobie przygotowac tak orientacyjnie
    > (powiedzmy +/- 0,5tys.zl)

    Zaleznie od fantazji i obecnego wyposazenia w osprzet biwakowy/motocyklowy
    4-8tys.

  • 8. Data: 2010-07-27 21:32:34
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Magic <m...@w...pl> wrote:

    >A pomys? jak siemasz, che;tnie sie; dowiem jak im posz?o.

    Cel osiagneli 25.07.2010 o godz 02,10 czasu naszego:)
    Ten zas kamrat, ktory tam na zdjeciu po prawej, w czerwcu samotnie
    zdobywal Krym w trybie expresowym;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-07-27 22:03:04
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "revell" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jak mocno to plucze konto? ile trzeba sobie przygotowac tak orientacyjnie
    > (powiedzmy +/- 0,5tys.zl)

    Rok temu byliśmy autem w okolicy, zastanawialiśmy się czy jechać. Z Narwiku
    było to kawał drogi stepami, gdzie już roślinność znikła, do tego jakieś 800
    zł za drogę, tunel i parking bez noclegu na Mageroya. Można, dla złapania
    punktu pt "byłem tam". Każdy mi mówił, byłeś tak blisko i zrezygnowałeś? Ok,
    ale to jest odległość porównywalna do trasy Olsztyn - Praga.
    Ja odradzam, lepiej polecieć do Portugalii na Przylądek zachodni czyli cabo
    da roca. Widoki nieziemskie.

    szauek

  • 10. Data: 2010-07-28 07:15:19
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 27 Lip, 12:48, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > wyzwanie? w czym? w drenazu konta chyba. Albo tak jak w/w slabymi
    > sprzetami bo tym co masz w sigu to mozna w tydzien obskoczyc.

    tak, ale mnie marzy sie pojechac tam motocyklem w lutym, wiec to
    raczej nie bedzie tydzien...
    a w lecie to kazdy potrafi, pewnie nastepni beda ci kolesie na
    motorynkach co teraz na Ukraine chca jechac:)

    scibor
    Helga - VFR800