  • 1. Data: 2010-07-28 05:50:32
    Temat: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: "makak" <m...@w...pl>

    witam
    podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
    - magna 750 - ładna, ale podobno problemy z rozrządem, skomplikowany silnik,
    słabe hamulce jak na osiągi, no i 5,5 do 100 i te 200km/h trochę przeraża
    - shadow VT- najchętniej 500 - 50 hp, (myślę że dałbym radę), ekonomiczny,
    mało awaryjny, prostrzy silnik (VT), ale jak patrzę na fotki to coś mało
    miejsca z tyłu na drugą personę. 750 wydaje się być odpowiedniejsza,ale nic
    o niej nie wiem
    wreszcie virago - 535 to nie to 1100 najbardziej do gustu przypadło, ale jak
    wyżej suche dane tech nie badzo przemawiają i liter - trochę się boje że
    mnie przerasta,

    mam 185cm; jazda raczej krótkie trasy, dojazd do roboty czasem na wieś do
    100km, ale 2 osoby,
    doświadczenie - kiedyś MZ 150, jakaś JAWA350, potem 20 lat przerwy (żona,
    pare dzieciów i takie tam) teraz 2-sezon na maxi skutrze 250 który sie
    zrobił przymały

    wszystkie rady i informacje mile widziane

    pozdr

  • 2. Data: 2010-07-28 07:04:27
    Temat: Re: Magna, shadow czy virago? (trochę długie)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-28 07:50, makak pisze:
    > witam
    > podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
    przymierz się do każdego,fotki Ci nic nie powiedzą,suche dane z
    katalogów też,535 będzie za mała.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-07-28 07:36:48
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

> [...]
    > podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
    > [...]
    > wszystkie rady i informacje mile widziane

    Heh, jakbym siebie pamietał sprzed ca. 10 lat... ;-)

    Wtedy padło na Intrudera VS800, i jeśli chodzi o "czoperowego stajla" to
    lepszego moto IMHO nie znajdziesz (przednie koło szprychowe 21"!). A
    nawet pasażerke (zwłaszcza po modyfikacjach) dosyc wygodnie
    przewieziesz. No chyba, ze Intruder 1400, ale tego (powyzej lytra) sie
    boisz... :-P Ja wtedy tez sie balem... hi hi...

    --
    pozdr, pj
    ostatnio gsx1300r

  • 4. Data: 2010-07-28 07:59:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "makak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak wyżej suche dane tech nie badzo przemawiają i liter - trochę się boje

    szadoła ma hydraulicznie kasowane luzy zaworowe czyli mniej serwisowania. O
    ile dobrze pamiętam :-) A od virago leży u mnie rozrusznik i inne tajle, to
    chyba był zepsuty motur....

    Nie, nie jeździłem w życiu czoprami :-)))))))))

    b.

  • 5. Data: 2010-07-28 08:15:42
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 28, 9:59 am, Budyń <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > chyba był zepsuty motur....
    >
    > Nie, nie jeździłem w życiu czoprami :-)))))))))

    Yyy, w seusie posiadania takze uwazam to za powod do dumy ;)
    Do "Ałtora": z trojga zlego VT750. Unikaj tej mniejszej, znaczy 500-
    tki. Najlepiej zas motocykl typu UJM (znaczy, uniwersalny) a chromy i
    frendzle pakowac do lazienki/firan/dywanow.
    Wracajac po latach na dwa kola prawie kupilem Virago 535. Wyleczono
    mnie z pomyslu na usilowanie jazdy na czyms, co stworzone zostalo
    wylacznie by wygladac i jestem za to bardzo wdzieczny.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

  • 6. Data: 2010-07-28 09:54:07
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    W dniu 7/28/10 9:36 AM, (pj) pisze:

    Hej

    > nawet pasażerke (zwłaszcza po modyfikacjach) dosyc wygodnie
    > przewieziesz.

    O, wreszcie coś nowego, a nie tylko te motury.
    Powiedz coś więcej o tych modyfikacjach pasażerek ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 7. Data: 2010-07-28 10:42:09
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?

    bierz cienia co najmniej 750.zapewniam Cie, ze po roku uznasz ze to za male
    dla Ciebie.
    pozdr
    m.

  • 8. Data: 2010-07-28 11:39:44
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    /.../
    >Wracajac po latach na dwa kola prawie kupilem Virago 535. Wyleczono
    >mnie z pomyslu na usilowanie jazdy na czyms, co stworzone zostalo
    >wylacznie by wygladac i jestem za to bardzo wdzieczny.

    Kef perfidnie cie okłamano :-)
    to jezdzi :-)
    to jeździ nawet dość daleko :-) do Palmyry da się tym dojechać sprawdziłem
    osobiście
    a że małe to fakt niezaprzeczalny
    a że nie skareca i nie hamuje ..
    no cóż ..ćwiczyć, ćwiczyc i jescze raz ćwiczyć :-)))

    Pozdroo
    huck
    AME Y 5/2

  • 9. Data: 2010-07-28 11:52:32
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 28, 1:39 pm, "huck" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > to jezdzi :-)
    > to jeździ nawet dość daleko :-) do Palmyry da się tym dojechać sprawdziłem

    Wszystko jezdzi, jedyny niuans "jak" , dlatego tez wziecie maja rozne
    moturki.

    > a że małe to fakt niezaprzeczalny
    > a że nie skareca i nie hamuje ..
    > no cóż ..ćwiczyć, ćwiczyc i jescze raz ćwiczyć :-)))

    Coz, wlaze na moto dla przyjemnosci. Z jazdy znaczy. Lat kilka temu,
    wybierajac sie z Wawy na Pierniki i pomstujac na serwis ktory sie nie
    wyrobil z przegladam mej padaki, dostalem od kolegow do wyboru 535
    albo skuter Helix 250. Wzialem skuta.
    Dzis zrobilbym to samo: jak juz sie wlec to choc wygodnie i zachowujac
    manewrownosc nieco lepsza od zaladowanego rudoweglowca.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955/XT660X

  • 10. Data: 2010-07-28 14:08:17
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "makak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > witam
    > podchodzę do kupna czegoś na kształt ww modeli i mam dylemat który?
    (...)
    > mam 185cm; jazda raczej krótkie trasy, dojazd do roboty czasem na wieś do
    > 100km, ale 2 osoby,

    Bida panie, bida... Serio: idz za rada Kefira. Shadow i virago sa
    zdecydowanie male. Na magnie nie mialem okazji siedzec, wiec nic nie powiem.
    Wez se jakiegos UJM'a, pojezdzij i jak bedziesz dalej chcial isc w tym
    kierunku co teraz i dalej z pasazerem, to wtedy kupisz cos powyzej litra
    (bez strachu, ze ciezkie). Bedzie odpowiednio duze, a silnik na tyle
    elastyczny, zeby pasazer nie sprawial problemu.

    --
    pzdr:
    Ivam