    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Fri, 19 Apr 2013 10:55:59 +0200
    <51702c72$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <51703809$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <51704776$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>

    Am 18.04.2013 21:20, schrieb Anerys:

    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wolę spokojnie przejechać 40kkm, niż niespokojnie 50...

    > To od czego on jest, od kasowania pieniędzy?

    No ale to też może być dziwne. Na przykład w styczniu miałem awarię
    samochodu. Dzwonię do automobilklubu coby mi drania zawieźli do
    warsztatu (mam za darmo w ramach członkowstwa). Rozmowa była taka:
    proszę o przysłanie lawety z dźwigiem, mam pęknięte zawieszenie z
    przodu, holować i wciągnąć się nie da. Odpowiedź: OK.
    Za pół godziny (szybko!) przyjeżdża samochód: VW polo. Popatrzył: no
    faktycznie, zawieszenie poszło, zamówię lawetę. To jeszcze było prawie
    ok, bo może jestem idiotą i nie wiem co to pęknięte zawieszenie. Po
    godzinie przyjeżdża laweta z wciągarką i pyszczy: gdzie ja mam zaczepić,
    przecież nie da się wciągnąć. Razem skurwiliśmy dysponenta, zadzwonił do
    kolegi i zamienili się kursami. Tak, że po ok. 3h byłem (zmarznięty) w
    warsztacie. Ile kursów na darmo zrobili w sumie?

    Waldek