  • Data: 2013-04-17 16:51:54
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-17 16:40, Waldemar Krzok pisze:

    > A ja miałem i lampy elektronowe (na laborce) i pamięci ferrytowe (też w
    > realu), mimo że zaczynałem w podobnym czasie (1979 rok)

    No, wiele się prze te parę lat zmieniło. Ja w 80 zaczynałem technikum.

    > Lampy są jeszcze używane, może nie często, ale są. Nie trzeba tego uczyć
    > "ad nauseam", ale jakaś tam wiedza na ten temat nie zaszkodzi.

    Pewnie, że są. Toż piszę. Tylko że na tyle rzadko (jeśli chodzi o
    tematy), że naprawdę nie warto na to tracić czasu. Że nie zaszkodzi -
    sama w sobie tak, ale jak masz do wyboru: uczyć o lampach albo o czymś
    bardziej współczesnym, bo czasu na wszystkie tematy i tak nie ma, no to
    o czym mowa? Ja widzę ile czasu i wysiłku to wszystko kosztuje (a i
    pamiętam).

    > Bloczek czy równia pochyła to starożytna wiedza, ale przydaje się do
    > dziś ;-)

    O tak, ale to jest wiedza wciąż przydatna, z tym się spotykamy i
    będziemy się spotykać i warto, a w wielu wypadkach trzeba wiedzieć o co
    w tym chodzi. Poza tym ma to walor edukacyjny jak najbardziej.

    Pozdrawiam

    DD