    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Magister Inżynier elektronik
    Date: Wed, 17 Apr 2013 16:31:27 +0200

    Am 17.04.2013 12:34, schrieb Anerys:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:at72c6FrvutU1@mid.uni-berlin.de...

    > Ale zadania wasze są jasno określone. Jeśli leczyć będzie mnie np.
    > inżynier chemik, czy taki od elektroniki cyfrowej, ale będzie robić to
    > dobrze, to wolę to od lekarza, który np. nie wie, co to jest angina,
    > albo który będzie utożsamiał migrenę (1) z bólem głowy... to ja od niego
    > spieprzam do naszego inżyniera chemika.

    Ehhm, urządzenia pomiarowe wykonaliśmy częściowo sami, częściowo sami
    kupiliśmy. Ale diagnostyka też została opracowana przez nas, jeszcze
    przez mojego szefa (też inżyniera elektronika), zadania określamy sami,
    wg własnego widzimisię, no na podstawie dotychczasowych wyników oraz
    wywiadu z pacjentem, przeprowadzamy pomiary, robimy diagnozę i dajemy
    gotowca lekarzom.

    Waldek