    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Wed, 27 Jun 2012 16:15:29 -0400
    <4fe426cd$0$1301$65785112@news.neostrada.pl> <jscpuo$au4$1@dont-email.me>
    <v...@4...com>
    <1...@m...przemekryk.no-ip.info>

    On Wed, 27 Jun 2012 20:19:33 +0200, Przemysław Ryk

    >No masz. Ja siostrze (nie umniejszając Jej intelektu - komputerową blondynką
    >jest) pożyczyłem swego czasu mojego laptopa (wyjeżdżam stosunkowo rzadko,
    >Jej jakikolwiek komputer był diablo potrzebny - tak wyszło). Nie żadne cuda
    >na kiju - Dell Latitude D620. Postawiony Windows 7, systemowy firewall, MS
    >Security Essentials. Korzysta z niego do czego się tylko da, kilkuletni Jej
    >syn łazi po necie, gra, siostra też często i gęsto w podróże lapcia zabiera.
    >Półtora roku minęło i palcem nie musiałem kiwnąć przy tym sprzęcie. Mówisz,
> [...]

    i widzisz. tu pieknie widac na czym polega problem w tej dyskusji. ja
    nie pisze, ze byloby lepiej tu czy tam. ja sie nie okopalem po zadne
    stronie barykady. staram sie widziec wady i zalety i tu i tu, i
    dobierac sprzet uwzgledniajac je. ja wiem, ze takie stanowisko, trudno
    sie w dzisiejszym swiecie jaskrawych podzialow, akceptuje, ale musisz
    to jakos przyjac na klate. odpowiadajac na twoje pytanie. w takich jak
    opisales warunkach, na maku, byloby prawdopodobnie tak samo. <rs>