  • Data: 2012-06-27 23:36:02
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.06.2012 19:59, Przemysław Ryk pisze:
    > Ależ ja nie twierdzę, że sprzęt producenta X wad nie ma w ogóle. Podkreślić
    > jednak chcę, że ową legendarną jakość maczków to już jednak trochę legendą
    > tylko jest.

    Nie mówię o legendach, a o jakości na tle konkurencji.

    > Jak NEC zachowywał się po tym, jak wpadkę odkryto? Wmawiał użytkownikom, że
    > źle monitor postawili? Z ciekawości pytam.

    Udawał, że nie ma problemu. Serwis nie widział utrwalonego przycisku
    zamykania okienka na wyłączonym monitorze.

    > Tomek - to, że u Ciebie problemu nie było nie oznacza automagicznie, że
    > problemu nie ma.

    Jasne, ale pamiętaj że w przypadku Apple istnieje silny negatywny PR i
    wyolbrzymianie problemu. Naprawdę myślisz że ileśtam milionów Iphonów
    jest niesprawnych i nie da sie z nich korzystać? Udowodniono
    niedopracowanie konstrukcji anten, rozdmuchano, ale jak jest naprawdę z
    jego realnym wpływem na działanie urządzenia? Próbowałem wywołać ów
    objaw. Nic nie jestem w stanie zauważyć, a nie mam miernika pola wcz
    żeby to zmierzyć. Tyle.

    > Dostałeś kiedyś od serwisu Della odpowiedź, że jak Ci się sprzęt wiesza z
    > powodu przegrzewającego się GPU, to masz go zamknąć, odczekać chwilę i
    > ponownie uruchomić? Z tego co kojarzę, to użytkownicy MacBooków takie
    > właśnie porady dostawali.

    Nie, ale widziałem wiele przypadków jak komp, konkretnie jego grafiak
    się apalił żywym ogniem i tyle było ze zgłaszania do serwisu. Oczywiście
    po gwarancji. Mimo to dalej uważam wiele serii produktów DELLa za
    wysokiej jakości i bez wahania z nich korzystam i kupuję.

    > Widziałeś kiedyś, żeby pod
    > sklepem Della czy Samsunga kilka dni kolejki koczowały, żeby nowy model
    > laptopa czy telefonu kupić? Z fanatykiem religijnym nie pogadasz rzeczowo.

    No bo co jest takiego amajzing w Samsungu? :)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!