    From: neo <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Date: Sat, 23 Jun 2012 05:31:41 -0700 (PDT)
    <a...@u...news.astraweb.com>

    On 23 Cze, 00:09, rs <f...@f...com> wrote:
    > wideo=

    > sie
    >
    > To nie jest scifi. To właśnie futurystyka na solidnych podstawach
    > experymentslnych. Sporą część tej książki to odwołania do prac
    > naukowych i wyników experymentow. Można mieć zastrzeżenia jeśli
    > chodzi o to ze autor izoluje rozwój technologiczny od tego co się
    > dzieje w ekonomii i polityce, ale nie sposób Wszystkiego pomieścić
    > nawet w tak stosunkowo obszernej publikacji.

    > neta,
    >
    > Trochę twój starszy przesadza ale są już możliwości praktyczne
> [...]

    Właśnie to znalazłem:

    http://transcendentman.com/

    Ray Kurzweil, tak? Ale zajefajnie! Dobra, zapytam się starego o te
    neurony, ale on chyba nie będzie aż tak wiele wiedział. Jest zwykłym
    lekarzem, nie jakimś profesorem, który siedzi głęboko w neuronaukach.
    Zna angielski, ale nie jakoś bardzo super.

    Dziękuję bardzo. Nie spodziewałem się, że takie rzeczy dostanę pytając
    o kompa.

    Fajnie :D :D :D

    Pozdrawiam,

    Piotrek