  • Data: 2012-06-25 20:39:06
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Przemek <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z reszta tego co napisales nie ma co dyskutowac, ale chyba nikt w tym
    > watku nie napisal, ze maki sa 100% virus proof. co zostalo napisane,

    No... powili zaczyna docierać...

    > to tylko, ze sa znacznie bezpieczniejsze od windowsow, i to nawet bez
    > zadnych zewnetrznych zabezpieczen, a apple jest idealna firma.
    > exploity/wirusy/itp tu i tu, to jest zupelnie inna skala problemu. byc

    Dokładnie. Na widę wirusy wymierają, a przynajmniej się utrzymują na
    poziomie, na apple ich ilość wzrasta. Czemu? Bo apple wpiera, jak
    zwykle, że jest idealne. Nie jest. Pieprzy jak potłuczone i usypia
    userów, dając poczucie bezpieczeństwa, które jest bardzo, bardzo złudne,
    a oni mimo to swoje.

    > moze ten ostatni exploit dziury w javie, jest znacznikiem, zmian w
    > zainteresowaniu hackerow nowa platforma, w zwiazku ze zwiekszajaca sie
    > popularnoscia OSX, ale rownie dobrze moze postawic kolesi z apple na
    > bacznosc.

    Problem w tym, że jedyne co im staje, to pewien organ z zachwytu nad
    apple, który się może skończyć efektownym finałem.

    > jednak co nalezy podkreslic, to zdedydowana wiekszosc
    > istniejsacych na OSX wirusow nie korzysta z dziur systemowych, a z
    > niefrasobliwosci wlascicieli komputerow. <rs>

    No patrz, to podobnie jak w Win7.
    Przem