  • Data: 2012-06-21 21:34:05
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jun 2012 20:51:42 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >Przeczytałem większość postów w tym wątku i jestem bardzo zdziwiony że
    >nikt nie poruszył kwestii softu. Czy jesteś pewien że programy których
    >będziesz używał przez najbliższe 5 lat będą działały na Applu?

    a dlaczego maja nie dzialac? jesli beda dzialac na innych platformach
    to beda dzialac i na maku. na razie nic nie wskazuje, ze apple padnie,
    choc to nie jest, oczywiscie nie mozliwe, ale w 5 lat malo
    prawdopodobne.

    >Windowsa
    >osobno na tego Appla kupisz czy masz zamiar być takim dziwolągiem bez
    >windowsa?

    systemosizm?

    >Bo w takim przypadku chyba jednak lepiej wiedzę i czas lokować
    >w linuksa.

    komputer to jest narzedzie. tak jak samochod i mlotek. wiedza jest
    potrzebna tylko na podstawowym poziomie obslugi, zeby umozliwiala
    wygodna prace, cala reszta idzie gdzie indziej, np w prace, ktora z
    komputerem i softwarem nie ma juz nic wspolnego. nie kazdy chce i musi
    byc technikiem komputerowym. to dla nich jest lokowanie wiedzy w
    systemy czy hardware. inni nie musza wiedziec nic wiecej poza
    umiejetnoscia wlaczenia komputera i obslugi programu, ktory maja chcec
    uzywac. to wszystko.

    >Również jak Ci przyjdzie ochota kupić coś co współpracuje z komputerem,
    >to w przypadku Appla też może nie być tak kolorowo....
    >ToMasz

    tak dla scislosci apple to tez sa komputery.
    to sobie moze kupic cos, co bedzie chodzilo z makowka. zapewniam cie,
    ze zupelnie spokojnie mozna zapomniec, ze cos takiego jak linux i
    windows istnieje, tak samo jak zapomniec o systemach w dowolnej innej
    konfiguracji tej sytuacji. <rs>