  • Data: 2012-06-21 23:35:40
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jun 2012 22:29:25 +0200, Przemek <r...@o...pl> wrote:

    >wyjątek nie tworzy reguły.

    wyjatek powiadasz. to masz drugi:
    to twoje:
    "BTW dla przykładu w świecie maca nie możesz na komórkę czy ipoda (nie
    wiem jak w kompie) wgrać po prosty mp3 i posłuchać. Musisz to zrobić
    itunem i podzielić się z apple swoimi utworami. A jak masz wersje
    niegrzeczne, to np. apple może Ci je podmienić na wersje ocenzurowane.
    A co. Nie będziesz sobie uszu kaleczył.I to nie jaja, a fakt."

    wyjatkowa bzdura nr. 2. wystarsza male zmiany w Itunes preferences
    sharing i advanced i apple nie widzi nic czego sluchasz, za to moze
    widziec kazdy kto jest w twojej lokalnej sieci. a jak masz fobie na
    punkcie itunes to mozesz zainstalowac jego zamienniki jak np. floola,
    songbird, senuti i wiele innych, ale pewnie o nich to nawet nie
    slyszales, co oczywisnie nie przeszkadza ci to bredni opowiadac.

    >odnieś się, to pogadamy.

    odnioslem sie wyzej. czym teraz bedziesz tlumaczyc swoja niewiedze?

    >nic mi do tego, sam decydujesz.
    >Przem

    ok. zrobilem dla ciebie wyjatek potwierdzajacy regule. <rs>