  • Data: 2012-06-22 00:03:28
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > gdzies dzwoni, ale nie wiesz gdzie.
    > nie wiem czy ktos ci placi, za rozpowszechnianie bzdur i urban
    > legends, ale ze swojego zadania wywiazujesz sie wspaniale. mam
    > nadzieje, ze zaplata, za twoja ciezka prace, jest warta zszarganej
    > reputacji na grupie. <rs>

    no, ale gdzie on sie myli? Apple powoli lata dziury? ile czasu im
    zajelo zalatanie ostatniej dziury w javie (tj. kiedy poprawka weszla
    do ichniejszych updatow)? 3 miechy po tym jak Oracle ja udostepnilo?
    rzeczywiscie, "szybko"
    kiedy wprowadzilo takei "gadzety" jak dep i aslr? czy macosx nie jest
    pierwszym systemem ktory pada na hackfestivalach?