  • Data: 2012-06-21 20:24:25
    Temat: Re: Mackintosh (czy można żyć bez oddychania?)
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.06.2012 18:35, Neo pisze:
    > Wiem wiem, w końcu przesiądę się na makówkę, ale najpierw musi mnie
    > być na to stać. Witać po Twojej wypowiedzi, że oleju masz w głowie co
    > nie miara, to pewnie i hajsu nie brakuje :D

    > W sklepie mi powiedzieli, że Mac to taki Maybach wśród samochodów :D

    Bez przesadyzmu. Mac to po prostu porzadnie zrobiony komputer, jako
    maszyna i świetny system operacyjny. Sam komputer nie jest żadnym
    Maybachem. Przykładowo odpowiednikiem Maca Pro jest np DELL Precision.
    Zrobiony tak samo dobrze i tak samo drogi. Co ciekawe na zlecenie obu
    tych firm jedne i drugie produkuje ta sama fabryka - FOXCONN.

    > Chciałbym zapytać o trzy najbardziej wypasione dostępne w tej chwili
    > monitorki i co ludzie na takim sprzęcie robią? Umieram z
    > ciekawości :D :D :D

    Najbardziej "wypasiony" monitor z jakim miałem styczność kosztował
    prawie 65 tys zł i służy w sterowni oczyszczalni ścieków do
    monitowowania procesu technologicznego. ;)

    Ale są droższe. Najlepszy o jakim wiem, kosztuje zdwowo ponad 100 tys zł
    i został skonstruowany do projektowania i modelowania. To są prawdziwe
    Maybachy.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!