    From: MMM <d...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Machinery HDR 2.0 pierwsze sample
    Date: Sat, 26 Feb 2011 10:14:12 -0800 (PST)

    On 26 Lut, 13:08, Konrad K <l...@...pl> wrote:
    > Wygl da bardzo fajnie ale mam jedno pytanie - czy na danej zak adce
    > b dzie mo na prze czy si na podgl d ostatecznego efektu? Inaczej
    > trudno b dzie kontrolowa wygodnie parametry r nych "etap w" bez
    > ci g ego prze czania si miedzy zak adk danego etapu, a zak adk
    > ostatni .

    Mój pomysł na pracę z programem jest taki żeby każdy efekt robić
    osobno mając za obraz źródłowy to co jest na wcześniejszej warstwie
    (zakładce).
    Zaproponowana przeze mnie kolejność warstw określa typowy sposób
    obróbki zdjęcia, gdzie najpierw się ustawia balans bieli czy kadruje,
    usuwa szum, potem przetwarza obraz, a na koniec dopasowuje kolory.
    Różnica w porównaniu z PS jest taka że w Machinery warstwa robi bardzo
    dużo, jest w pewnym sensie zamkniętą całością po wykonaniu której
    przechodzi się do następnego etapu.