  • Data: 2011-02-26 19:45:31
    Temat: Re: Machinery HDR 2.0 pierwsze sample
    Od: Konrad K <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-26 19:14, MMM pisze:

    > Mój pomysł na pracę z programem jest taki żeby każdy efekt robić
    > osobno mając za obraz źródłowy to co jest na wcześniejszej warstwie
    > (zakładce).
    > Zaproponowana przeze mnie kolejność warstw określa typowy sposób
    > obróbki zdjęcia, gdzie najpierw się ustawia balans bieli czy kadruje,
    > usuwa szum, potem przetwarza obraz, a na koniec dopasowuje kolory.
    > Różnica w porównaniu z PS jest taka że w Machinery warstwa robi bardzo
    > dużo, jest w pewnym sensie zamkniętą całością po wykonaniu której
    > przechodzi się do następnego etapu.

    Ja rozumiem, m.in. właśnie dlatego pytałem czy mimo wszystko będzie
    dostępny "skrótowy" podgląd efektu ostatecznego. Jako osobę chcącą
    uzyskać konkretny zdjęciowy efekt ostateczny interesuje mnie ten efekt,
    a nie jak zdjęcie wygląda między np. etapem drugim i trzecim. W Twojej
    obecnej wersji zmieniając suwaki w krokach 1-3 ten efekt widzę
    natychmiast i mogę łatwo suwakiem ustawić np. zadowalające mnie
    winietowanie. W Twoim nowym pomyśle będę się musiał naskakać między
    zakładką z winietowaniem, a zakładką ostatnią. Jakoś mnie to nie
    przekonuje...