  • Data: 2012-01-05 20:05:50
    Temat: Re: Machinery
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 5, 2:54 pm, I.Tichy <i...@i...pl> wrote:
    > Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisa (a):

    > Znalazlem ten watek. Tam chodzilo o wysylanie przez program  bez wiedzy i zgody
    > uzytkownika jakis danych do internetu, gdzie na dodatek autor niefajnie rozmawial

    Co to jest "jakis danych"?

    > z adwersarzami. Nikt nie chcial go zgnoic tylko kulturalnie zwrocono mu uwage,
    > ze tak nie powinno sie robic.

    Czytaj ze zrozumieniem - ja nie na temat tamtego watku pisalem, tylko
    na temat tego, w ktorym aktualnie pisze.

    > Ty jednak naprawde naprawde wypowiadasz sie na tematy o ktorych
    > zupelnie nic nie wiesz. Fajny koles jestes :)

    Ja sie wypowiadzialem na temat, aktualnego watku i bardzo dobrze wiem
    jaka jest tutejsza grupowa "mendalnosc", tak zwanych "ludzi z dobrym
    gustem" i tylko w skrucie napisalem, "kurwy grupowe", co na jedno
    wychodzi.
    To ze jestem fajny, to ciagle slysze od kobitek, ktore stukam ale ty
    chyba nie jestes kobitka.

    ZD