  • 1. Data: 2010-05-10 20:27:47
    Temat: Ma ktos padnieta na amen lampe 580EX ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    jakby co to chetnie odkupie przednia szybke, ten rozpraszacz,
    lekko mleczny. Mój sie usmażył i teraz po kilkunastu błyskach
    zaczyna smierdzieć. Za dużo wale w sufit z dodatkiem żółtej folii :)
    najwyrazniej producent nie wziol na takich jak ja poprawki.

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://www.wrota-bieszczadow.pl

  • 2. Data: 2010-05-11 05:59:16
    Temat: Re: Ma ktos padnieta na amen lampe 580EX ?
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]
    > zaczyna smierdzieć. Za dużo wale w sufit z dodatkiem żółtej folii :)
    > najwyrazniej producent nie wziol na takich jak ja poprawki.

    usmazył??? ;]
    mozesz jakies fotki pokazac?

  • 3. Data: 2010-05-11 15:20:50
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > jakby co to chetnie odkupie przednia szybke, ten rozpraszacz,
    > lekko mleczny. Mój sie usmażył i teraz po kilkunastu błyskach
    > zaczyna smierdzieć. Za dużo wale w sufit z dodatkiem żółtej folii :)

    Akurat ta folia to nie szkodzi tylko częste błyski
    i... kurz jaki się zbiera na dyfuzorze.
    To jego drobinki lub zadrapania/brudek
    zaczynają po błyskach się rozgrzewać tak
    że tworzą się wżery...
    Niestety normalne w lampach dużej mocy.

    Możesz zamówić w serwisie - powinni wysłać
    bez usługi. A jak Cie nie boli wygląd lampy
    to rób jak ja.

    Zdrapuje wypalenia te najgłebsze.
    Szlifuje papierem ściernym grubszym
    poźniej wyrównuje drobnym.
    Ważne by nie zostawić resztek wżerów
    bo znowu zacznie się wypalać.

    A na koniec... najlepiej obejrzeć film w TV
    mając szmatkę, pastę polerską i ww lampę....
    Świetna terapia manualna po fotografowaniu... :-)

    Po wypolerowaniu - działa jak złoto...
    Co ciekawe po ww operacji już nie
    tworzą się wypalenia!

    Pzdr
    KK

  • 4. Data: 2010-05-11 18:58:01
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    >
    > A na koniec... najlepiej obejrzeć film w TV
    > mając szmatkę, pastę polerską i ww lampę....
    > Świetna terapia manualna po fotografowaniu... :-)

    przetestuje, niestety jak uzywam lampy to wylacznie odbijam
    od sufitu, czesto wysokiego, bardzo rozpraszam. Palnik idzie
    max blisko rozpraszacza i dzieja sie takie kwiatki.

    Nie wiem tylko czy te wzery nie poszly juz za dalego niestety.

    Roger

  • 5. Data: 2010-05-12 19:42:23
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>

    > Nie wiem tylko czy te wzery nie poszly juz za dalego niestety.

    Pokaż na zdjęciu.
    Ja miałem takie naprawdę głębokie...
    Wyszlifowałem spore zagłebienie...

    Fajnie było jak raz podczas reportażu
    po prawie każdym błysku z lampy unosił się dymek ;-)...

    Miałem to w Metz'ach i w Canonach 580EX.
    Problem oczywiście do przeskoczenia gdyby chcieli
    zrobić rozpraszacz z solidnego szkła. A tak wystarczy
    tylko mała ryska lub przylepiony paproch i... wyżera...

    Pzdr
    KK