    From: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ma ktos padnieta na amen lampe 580EX ?
    Date: Wed, 12 May 2010 20:42:23 +0100

    > Nie wiem tylko czy te wzery nie poszly juz za dalego niestety.

    Pokaż na zdjęciu.
    Ja miałem takie naprawdę głębokie...
    Wyszlifowałem spore zagłebienie...

    Fajnie było jak raz podczas reportażu
    po prawie każdym błysku z lampy unosił się dymek ;-)...

    Miałem to w Metz'ach i w Canonach 580EX.
    Problem oczywiście do przeskoczenia gdyby chcieli
    zrobić rozpraszacz z solidnego szkła. A tak wystarczy
    tylko mała ryska lub przylepiony paproch i... wyżera...

    Pzdr
    KK