  • Data: 2010-09-30 20:47:36
    Temat: Re: MUX 2/Raszyn/Warszawa - od zmiany nie da sie ogladac
    Od: lelec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Wrz, 21:40, "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:

    > TVN Warszawa nadawana jest tylko z PKiN ,Ci co mają anteny skierowane na
    > Raszyn to kicha :(
    >
    > Arek.

    Ja odbieram ze 100 km od Raszyna, na północ.
    Było miło do niedzieli, a teraz mała lipa. Poziom sygnału był
    "wysoki", a teraz ledwo "niski" na mux1 (TVP1, TVP2, TVP INFO). Może
    bebechy w antenie zamiękły od deszczyku?
    A może to wynika ze sposobu kodowania sygnału i ilości informacji
    potrzebnych do korekcji? Na Mux2 mam sygnał "wysoki", choć stopa
    błedów przed korekcją jest podobna jak na Mux1.

    Telewizor wykrywa 11 kanałów, (było 7), przy czym na czterech kolorowe
    paski i "piiiiiii".

    A przy okazji: zauważyliście, że komunikaty Emitela są jak enigma -
    zdawkowe, na odczepnego. Nie wiadomo, kiedy jakie kanały będzie można
    oglądać?

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin