  • Data: 2010-10-01 22:59:43
    Temat: Re: MUX 2/Raszyn/Warszawa - od zmiany nie da sie ogladac
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > http://forum.emitel.pl/viewtopic.php?f=3&t=112&start
    =1840
    > http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
    _E1N
    > http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
    _E1I

    > Nie jestem z Warszawy, to tylko wnioskowanie z objawów.
    > Łapiesz pewnie PKiN a nie Raszyn.

    Te tabelki są jakoś poplątane i nie wiem, czy aktualne, nie wgryzałem się.
    Numerki Mux'ów dla mnie mało istotne.

    Z menu telewizorka:

    C48: siła 48, jakość 100, nadawca Emitel, ID sieci 0x3401
    programy; Polsat, TVN, TV4, TV Puls, testy 5,6,7,8

    C53: siła 23, jakość 100, nadawca Emitel, ID sieci 0x2272
    program: TVN W-wa

    C58: siła 49, jakość 100, nadawca TP SA, ID sieci 0x2268
    programy: test TVP1, test TVP2, test TVP Info.

    Nie mam pewności, skąd odbieram C53 z TVN W-wa,
    możliwe (choć mało prawdopodobne), że z odbicia sygnału PKiN.
    Mieszkam na 6 piętrze 10-piętrowego, długiego
    bloku z wielkiej płyty, w najdalszej od PKiN klatce.
    Prostopadle z balkonu mam kierunek na odległy o ok 20 km Raszyn
    a kierunek z tego miejsca na odległy o 8 km PKiN wypada dokładnie po
    przekątnej bloku przez 5 klatek żelbetonu.
    Programy analogowe moja antenka odbiera jako-tako z Raszyna
    a z PKiN tylko zaszumione "duchy".