  • Data: 2012-06-06 18:25:31
    Temat: Re: MUX-1 w Kiecach? ŚCIEMA czy przekręt?
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Cze, 23:06, "nom" <n...@u...gazeta.pl> wrote:

    > MUX1 to 802MHz, a MUX2 to 594MHz. Nie wiem jak masz instalacj antenow (bo
    > nic nie napisa e , a to najwa niejsze), ale mo e po prostu antena (kabel)
    > do mocno t umia t cz stotliwo .

    to prawisz, ze wyzsza czestotliwosc jest bardziej podatna na
    zaklocenia?

    abstrahujac od tego czy powyzsze jest prawda - to jednak nie sadze, iz
    roznice w jakosci odbioru nie powinny okazac sie az tak KOLOSALNYMI!

    tak konkretnie i "liczbowo": na ile % szacujesz zmiany w sile sygnalu
    spowodowane TYLKO I WYLACZNIE zmiana czestotliwosci z ~600M na ~800M?

    IMHO nie powinno to przekroczyc kilka % - a w praktyce obserwuje tutaj
    z... 1000%!