  • Data: 2012-06-07 00:05:59
    Temat: Re: MUX-1 w Kiecach? ŚCIEMA czy przekręt?
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hikikomori Mint" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jqo9bp$frd$1@inews.gazeta.pl...

    > A dasz link do tej anteny?
    Proszę:
    http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_dipol_19-
    21-69_dvb-t_A1911.htm
    Tylko po co Ci w centrum Krakowa taka antena? :-)
    Ja mam 70km w linii prostej od nadajnika, u Ciebie wystarczy jakaś pokojowa,
    ewentualnie "siatkowa":
    http://www.dipol.com.pl/antena_cx-8_wersja_b_z_symet
    ryzatorem_A0033.htm

    > I gdzie moge sprawdzic, z ktorej strony mam nadajnik?

    Kraków - Chorągwica
    http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
    _S4A
    Nie wiem gdzie mieszkasz, więc nie wiem jak nakierować antenę.
    W maps google wpisz współrzędne nadajnika i swoje i sprawdzisz jak masz
    ustawić antenę.