  • Data: 2012-06-06 21:00:03
    Temat: Re: MUX-1 w Kiecach? ŚCIEMA czy przekręt?
    Od: Hikikomori Mint <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.06.2012 20:40, nom wrote:

    > Użytkownik "Terry Jonesty" <t...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    y.googlegroups.com...

> [...]
    > MUX1 (90/85%). Ale nawet minimalne przestawienie anteny o +-5* powoduje,
    > że tracę sygnał MUX1. :-)
    > Dla MUX2 nawet odchyłka +-30* nie ma aż tak dużego znaczenia.
    > Antena Yagi 19-elem. ma charakterystykę, która umożliwia odbiór kanałów
    > z zakresu 20-69, więc MUX2 na 62 kanale spokojnie powinno przenosić, ale
    > mam wzmacniacz antenowy, który tak naprawdę to nie wiem jakie ma pasmo
    > przenoszenia. Jakbym go wywalił, to w ogóle nie miałbym odbioru, bo już
    > tak też testowałem. :-)
    > A wiec kluczowe jest dokładne ustawienie anteny w kierunku nadajnika

    A dasz link do tej anteny?

    I ogolnie - jaka kupic, zeby lapac wszystko w centrum Krakowa?

    I gdzie moge sprawdzic, z ktorej strony mam nadajnik?

    --

    Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
    http://biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,

    http://biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-
    firm,76784,w.html