  • Data: 2015-11-20 21:47:27
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-20 o 21:28, AK pisze:

    > :)) No jeszcze zapomniales ze PiS to ukryte mordercze ide MaoTsetunga i
    > Polpota :)

    Nie zapomniałem.
    Zwolennicy jedynej słusznej ideologi zawsze będą u mnie lądować w jednym
    worku.

    > PS: Alez z ciebie jest maksymalny odchyl psychiczny :) O ja nie moge ;)

    Odchył psychiczny od PiS.
    Dziękuję za kolejny komplement.

    > Ja nie jestem PiS. Jestem raczej zdecydowanie mentalnie "Solidarnosc
    > Walczaca",

    LOL :)
    A wygrawerowaną miskę dla psa też masz?

    > ale fakt ze z tej samej "sekty" co PiS, wiec za uznanie jak najbardziej
    > dziekuje :)

    Proszę.

    > PS: No i jak Was kochane lemingi (chocby tylko politycznie/historycznie)
    > traktowac powaznie :)

    Nie musisz poważnie. Możesz jak Hitler albo jak Mao. Albo jak Putin.
    Oni też tylko żartowali.
    Zacznij od palenia książek i nominacji przestępców na stanowiskach
    ministrów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr