  • Data: 2013-06-14 22:54:19
    Temat: Re: MINI MAX
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-14 22:00, ALEX Alpha MR pisze:

    > 25 zł na rok?

    wychodzi, że aby zachować połączenia wychodzące trzeba regularnie
    ładować skarbonkę, 25 zł miesięcznie to opcja która nam przedłoży konto
    o 30 dni. Oczywiście można wrzucać 50 zł lub 100 zł lub więcej, ale moim
    zdaniem takie zamrażanie pieniędzy trochę jest bez sensu.

    > 2gr za 100 kB czyli 20 gr za 1000kB/1MB(w zaokrągleniu) to 1zł za 1MB?

    ja widzę 0,10 zł/100kb

    http://img20.imageshack.us/img20/3070/zgsb.jpg

    > Taaaa.

    Cóż - podejrzewam, że to może się nie opłacać playowi. Po prostu jako
    użytkownik fresha i osoba, któa długo przyglądała się nju czy opłaca się
    przejść, jak zobaczyłem reklamę "max 29 zł i od 0 zł za darmo do play"
    to podjarałem się, że będę miał tak jak teraz ale za to za darmo do play
    i po 29 zł free do wszystkich. Szybko mnie ściągnęło na ziemię. Krótkie
    okresy ważności konta po doładowaniu, drogie minuty, drogi internet i
    ogólnie oferta słabsza niż u konkurencji.