  • Data: 2013-06-18 15:46:12
    Temat: Re: MINI MAX
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 14:39:23 +0200, PlaMa napisał(a):

    > chodzi o to, że reklamują Ci na raz darmowe w sieci oraz że zapłacisz
    > tyle ile wygadasz do innych opów ale nie więcej niż 29. I masz zonk, bo
    > jakbyś chciał wygadać 10 zł do innych sieci i tyle właśnie załadować to
    > tracisz możliwość wykonywania rozmów razem z tymi darmowymi w sieci. No
    > chyba, że będziesz doładowywał po 50 lub 100zł.

    Obiecali Ci miesiąc za 10 zł, czy tak to sobie wymyśliłeś.

    > Touche... aczkolwiek ja nikomu nic nie sprzedaję :)

    A Play się nie czepia ;-)

    > Może można wybrać sobie, która opcja bardziej odpowiada?

    Zamknęli stronę?

    > No właśnie nie, a szkoda.

    Jest.

    > Lepszy jest nju, nie wiem czemu upierasz się tak bardzo, że musi być
    > prepaid?

    Bo porównywanie prepaid do abo jest kiepskim pomysłem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy