  • Data: 2013-06-15 00:51:23
    Temat: Re: MINI MAX
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jun 2013 22:59:16 +0200, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Nie jestem ogólnie zwolennikiem zamrażania pieniędzy na kontach pre paid.

    50 złotych na koncie to jakie to zamrażanie.

    >ooo, nie zauważyłem tego ani na ich stronie ani w regulaminie - mogę
    >prosić o linka?

    bo do tego jest oddzielny regulamin, tu szczegóły:
    http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Regulamin-Ofer
    ty-Promocyjnej-Niska-stawka-za-Internet_11062013.pdf

    >http://img20.imageshack.us/img20/3070/zgsb.jpg

    To błąd na ich stronie, jest tak jak napisałem

    >Boże jestem we freshu i ledwo go ogarniam z tymi ładowaniami przez
    >facebooka i różnymi pakietami a tutaj to samo.

    Jak chcesz mieć taniej to musisz pomyśleć, też mam fresha i jakoś daję
    radę to ogarnąć i to na 5 numerach w sumie:)

    >hmm... myślę, że oferta na kartę a abonament trwający miesiąc to
    >praktycznie to samo.

    Mnie się wydaje że nie bo jednak nawet miesiąc to jest to jakieś
    uwiązanie trzeba wypowiedzieć umowę itd, a tu z dnia na dzień karta
    idzie do kosza i nikt nie ma żadnych problemów

    >Myślę, że uderzyłeś w sedno. 50 zł to już za dużo po prostu.

    Dla mnie za dużo jak na ofertę na kartę, i myślę że dla większości
    prepaidowców też, ale pewnie są tacy dla których oferta jest ok.
    Jakbym wiedział że będę wydawać 50pln na miesiąc to wolałbym jednak
    wziąć abonament dopasowany do swoich potrzeb i nie kombinować z
    pamiętaniem o pakietach, doładowaniach itd.