  • Data: 2012-02-12 13:21:04
    Temat: Re: MF-60 nadal nie działa..! [II]
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MIR" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jh7umv$7m2$1@node2.news.atman.pl...
    >W menedżerze urządzeń po połączeniu modemu MF-60
    > do portu USB komputera z XP lub z Vistą, nie pojawia się
    > kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
    > włożenia płyty CD.

    ZTE, ta firma to porażka. Operatorzy powinni przestać zamawiać gówna od
    tego producenta. Ja pamiętam jak kiedyś miałem modem do neostrady od zte
    i przy nieodpowiednim zainstalowaniu, nic już się nie dało zrobić w
    systemie i pomagał jedynie format żeby to dziadostwo uruchomić! Nigdy
    więcej produktów tej firmy.