  • 1. Data: 2012-02-12 08:53:38
    Temat: MF-60 nadal nie działa..! [II]
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    W menedżerze urządzeń po połączeniu modemu MF-60
    do portu USB komputera z XP lub z Vistą, nie pojawia się
    kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
    włożenia płyty CD.

    Natomiast bezprzewodowe połączenia komputera z MF-60,
    są dostępne, jednak bez internetu.

    Prośbę o pomoc, kierowałem do serwisu T-Mobile
    [tel. 600600600] a także [23 oraz 30 stycznia 2012]
    do polskiego przedstawiciela producenta modemów MF-60
    [infolinia: <i...@c...pl>] i otrzymałem następujące
    odpowiedzi z Działu Obsługi Klienta:

    [...]

    > opisany przez Pana problem jest nam znany.
    > Sprawa ta znajduje się u Producenta tych urządzeń
    > i czekamy na jej rozwiązanie.

    [...]

    > Niestety, sprawa nadal nie została wyjaśniona przez
    > Producenta.

    Kto ma/miał podobny problem? Podobno, niektórym ten
    modem działa..?
    _____________________

    Z pozdrowieniem ( - ) MIR

  • 2. Data: 2012-02-12 11:26:26
    Temat: Re: MF-60 nadal nie działa..! [II]
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "MIR" <d...@g...com> napisał
    > kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
    > włożenia płyty CD.

    Nie pamiętam dokładnie, to chyba był model MF636... Objawy (w sieci Plus)
    były podobne ale pewnie nie takie same.
    U mnie pomogło wyłączenie "dysku" w tym modemie komendą AT, z
    hyperterminala. Szukaj więc dalej, może trafisz na swój przypadek.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-02-12 13:15:26
    Temat: Re:(2) MF-60 nadal nie działa..! [II]
    Od: "MIR" <d...@g...com>

    Znaczy: wyłączenie "dysku" w tym modemie - tj. nie napędu CD w
    komputerze..? A może pamiętasz, jak wpisać tamto polecenie AT ?
    ________________________

    Z pozdrowieniem ( - ) MIR

  • 4. Data: 2012-02-12 13:21:04
    Od: "ciekawski typek" <c...@n...pl>

    Użytkownik "MIR" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    >W menedżerze urządzeń po połączeniu modemu MF-60
    > do portu USB komputera z XP lub z Vistą, nie pojawia się
    > kolejna litera, udostępnionego "napędu", lecz żądanie
    > włożenia płyty CD.

    ZTE, ta firma to porażka. Operatorzy powinni przestać zamawiać gówna od
    tego producenta. Ja pamiętam jak kiedyś miałem modem do neostrady od zte
    i przy nieodpowiednim zainstalowaniu, nic już się nie dało zrobić w
    systemie i pomagał jedynie format żeby to dziadostwo uruchomić! Nigdy
    więcej produktów tej firmy.

  • 5. Data: 2012-02-12 15:16:22
    Temat: Re: Re:(2) MF-60 nadal nie działa..! [II]
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    > Znaczy: wyłączenie "dysku" w tym modemie - tj. nie napędu CD w
    > komputerze..? A może pamiętasz, jak wpisać tamto polecenie AT ?

    http://www.wss.pl/forum/watek/iplus-i-modem-zte-mf63
    6,410150/#post410738

    --
    M.