-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: MB Vito - opinie
Date: Sat, 1 Jul 2017 10:55:40 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 44
Message-ID: <oj7nrq$l8q$1@dont-email.me>
References: <1wxsgjtov7wyu.1gn4u3p8ixxde$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sat, 1 Jul 2017 08:52:10 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="000f73166b4669e3f34785fab175edd0";
logging-data="21786";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+EGPpsHFdbCIXO2tL3++FB"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
In-Reply-To: <1wxsgjtov7wyu.1gn4u3p8ixxde$.dlg@40tude.net>
Cancel-Lock: sha1:oKGfbcYRfKXsV/OOH3iBc9HuabI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609325
[ ukryj nagłówki ]W dniu 30.06.2017 o 21:31, Maciek pisze:
>
> Refleksja okołowakacyjna. W Polsce królują VW Transportery, osobowe kombi i
> różne minivany, natomiast Mercedesów Vito w roli aut rodzinnych widzi się
> niewiele.
> Samo auto ma u nas raczej nienajlepszą opinię.
>
> Z kolei podczas ostatnich wyjazdów wakacyjych na południe Europy
> zauważyłem, że mnóstwo Włochów, Słoweńców, Chorwatów, Francuzów i Niemców
> korzysta z Vito (głównie w wersjach z 6 fotelami i stolikiem) w roli auta
> wakacyjnego. Z rozmów wiem, że są raczej zadowoleni i dziwili się, że u nas
> ten samochód ma opinię padliny.
>
> Ktoś tu jeździ osobowym Vito i podzieli się swoją opinią?
>
ja jeżdżę. Opinie dotyczą najprawdopodobniej W638 (one bardziej gniły),
ja mam W639 3.0CDI z automatem w wersji westfalia ;) Mam go dopiero od
roku, oprócz standardowych rzeczy typu hamulce wymieniłem w nim zapinkę
pasa kierowcy (błąd airbag) oraz jakiś czujnik przy silniku za <200zł
nowy. Najprawdopodobniej niebawem (za rok) będę robił wtryski - auto ma
ok. 300.000km i to raczej normalne przy tym przebiegu.
Z minusów: Do BMW kupiłem interfejs za 80zł, do VAG'a też za
kilkadziesiąt zł (do nowszych kilkaset zł?), do Fiata/Citroena/Peugeota
oraz Renault to też kwestia kilkuset zł. Mercedes sensownie gada tylko
na swoim kabelku którego cena zaczyna się chyba od 1500zł (albo więcej),
więc z każdą pierdołą trzeba jechać do serwisu (o, choćby ta głupia
zapinka pasa - dwie wizyty w serwisie: diagnoza problemu i wykasowanie
błędu po wymianie) - dla mnie to duży minus.
Poza tym prowadzenie - auto jedzie fajnie, te 160km/h może spokojnie być
prędkością przelotową na całej trasie, ale jest bardzo miękkie (może po
prostu przesiadłem się ze sztywnej osobówki) i nie ma trzymania
bocznego. Mimo wszystko jeśli nie wylecisz z fotela na zakręcie to
pojedziesz dalej, bo auto bardzo dobrze trzyma się drogi (mam porównanie
Fiat Scudo 2013r vs. Vito 2005r. i ewidentnie warto dopłacić za gwiazdę
na masce- lub po prostu kupić 2x starsze vito)
IMO 200KM to minimum na auto z taką budą (Scudo 165KM w porównaniu do MB
204KM nie jedzie, a pali chyba tyle samo)
--
Pozdrawiam
Łukasz
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.17 11:14 Maciek
- 01.07.17 11:18 ddddddddddddd
- 01.07.17 11:21 Maciek
- 01.07.17 11:28 ddddddddddddd
- 01.07.17 12:28 Maciek
- 01.07.17 14:01 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=