  • Data: 2017-07-01 14:01:13
    Temat: Re: MB Vito - opinie
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2017 o 12:28, Maciek pisze:

    > Ja jeżdżę spokojnie, przelotowa 160 km/h to nawet więcej niż mi potrzeba, z
    > reguły trzymam maks. 140. Jeżeli przy tej prędkości jedzie się stabilnie,
    > to OK.
    > A jak z wiatrem bocznym? Buda jest wysoka, więc pewnie potrafi przestawić?

    Właśnie dlatego jeżdżę nim do 160km/h, raz jechałem ok. 190km/h, ale w
    pełni stabilnie czuję się przy 160. Dla porównania taką samą stabilność
    w Fiacie Scudo i Renault Kangoo miałem poniżej 130km/h, a w BMW e61
    poniżej 220km/h ;)
    Przy większym wietrze trzeba zwolnić bo to żagiel jednak dość spory, ale
    i tak dobrze się trzyma, jeśli 140km/h cię zadowala to bardzo rzadko
    będziesz musiał zwalniać przez wiatr. Mi przy takich prędkościach palił
    12,5/100, ale myślę, że po regeneracji wtrysków będzie to ok. 10,5/100
    (mam porównanie, bo regenerowałem wtryski w R6 i spalanie spadło mocno,
    a objawy podobne czyli czuć czasem przy odpalaniu jakby świece wszystkie
    nie grzały). 2.2CDI spali przynajmniej tyle samo (jeśli nie więcej) a
    przyspieszać nie będzie (mimo że niby niewiele wykorzystujesz to
    przyspieszenie na autostradzie, to ja nie lubię być zawalidrogą, jak
    zdecyduję się na wyprzedzanie to chcę to zrobić jak najszybciej

    Łukasz