    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Date: Sun, 8 May 2016 13:48:55 +0200

    W dniu 2016-05-07 o 23:24, user pisze:

    > Moi rodzice nie używali palmptopów jestem dość stary i mam doświadczenie
    > z urządzeniami z tamtej generacji i wiem że obsługa i funkcjonalność
    > byłą gówniana ale zapewne jesteś stary wyjadacz i pasjonata i Cię nie
    > przekonam, patrzę na to praktycznie, mamy 2016 r jak ktoś szuka czegoś
    > problemów i ma czas to niech się bawi.

    Obsługa i funkcjonalność nie była gówniana a ty nie masz doświadczenia
    z obsługa tamtych urządzeń.
    Gówniana jest obsługa dzisiaj gdzie producenci każą ci używać
    palucha który ma powierzchnię styku centymetra kwadrat zamiast
    rysika który ma powierzchnie milimetra kwadrat.
    Możesz sam sobie kupić rysik do dzisiejszych ekranów ale powierzchnię
    styku ma i tak wielokrotnie większą od rysików do starych urządzeń.