  • Data: 2016-05-09 10:33:10
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-05-08 o 21:04, re pisze:
    >Na właśnie. Paranoja. A potem taki debil, co mi wylądował w
    >bagażniku,
    >tłumaczy, że nawigacją się zajął i nie zauważył kolumny samochodów
    >stojących na czerwonym świetle. Nie miał rysika :->

    Myslisz, ze rysik by cos zmienil ? Na pewno probowalby rysikiem w
    czasie jazdy :-)

    Sterowanie glosowe mogloby to zmienic, niestety - na razie niezbyt
    pewne.
    A i tak mozna sie za bardzo skoncentrowac na nawigacji.

    Zlikwidowac kierownice ? Auto bedzie samo jechalo do celu, i nie
    ruszy, dopoki sie nie wprowadzi.

    Czy zablokowac ekran w nawigacji na czas jazdy - zatrzymasz sie,
    zaciagniesz reczny, to sie ekran odblokuje :-)

    J.