  • Data: 2016-05-08 21:04:58
    Temat: Re: MAŁY smartfon z Androidem
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Moi rodzice nie używali palmptopów jestem dość stary i mam doświadczenie
    > z urządzeniami z tamtej generacji i wiem że obsługa i funkcjonalność
    > byłą gówniana ale zapewne jesteś stary wyjadacz i pasjonata i Cię nie
    > przekonam, patrzę na to praktycznie, mamy 2016 r jak ktoś szuka czegoś
    > problemów i ma czas to niech się bawi.

    Obsługa i funkcjonalność nie była gówniana a ty nie masz doświadczenia
    z obsługa tamtych urządzeń.
    ---
    Ja mam i ... same problemy z nimi były.

    Gówniana jest obsługa dzisiaj gdzie producenci każą ci używać
    palucha który ma powierzchnię styku centymetra kwadrat zamiast
    rysika który ma powierzchnie milimetra kwadrat.
    ---
    A na cholerę użytkownikowi wskazywanie rysikiem ?! Weźmy taką nawigację.
    Żeby z niej skorzystać podczas jazdy samochodem za pomocą rysika trzeba było
    zatrzymać samochód. No jakaś paranoja.

    Możesz sam sobie kupić rysik do dzisiejszych ekranów ale powierzchnię
    styku ma i tak wielokrotnie większą od rysików do starych urządzeń.
    ---
    No i co z tego ? Jedyne zastosowanie dla telefonów jakie napotkałem to
    składanie odręcznego podpisu. Dla tabletów tych zastosowań już będzie nieco
    więcej np. obsługa CAD'ów czy programów graficznych. I tablety już miewają
    ekrany z precyzyjnym rysikiem tylko ... co chwila tego rysika szukałem, więc
    w końcu dałem se spokój z regularnym używaniem i nie zamierzam tego za
    bardzo zmieniać.

    Przejście na palcowe korzystanie z urządzeń prostą ewolucją optymalizacyjną
    było. Pojawiły się nowe systemy operacyjne z odpowiednim interfejsem i
    wszyscy właściwie szczęśliwi są.

    Ale oczywiście można snuć przeróżne teorie spiskowe.