  • Data: 2009-03-17 14:41:44
    Temat: Re: MACRO
    Od: "Jotem" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podsumowanie mojego pytania:

    Ponieważ w instrukcji do Olka 510 na temat funkcji macro jest tylko krótka
    uwaga kiedy stosować, zapytałem bardziej doświadczonych kolegów co ta
    funkcja realizuje w sensie technicznym ale niewiele mi to dało. Wtedy
    pozostało "googlowanie". Tyle tylko, że b. często polega ono na szukaniu
    igły w stogu siana. Dowiedziałem się co to jest skala odwzorowania, jaki
    sprzęt można zastosować żeby ją poprawić, ale nie udało mi się natknąć na
    wyjaśnienie co sama funkcja realizuje. Pytając na tym forum oczekiwałem
    odpowiedzi, że jest np. 137 metod ale najbardziej popularne to ...
    Na pewno wiem coś więcej i za to dziękuję, ale ogólnie wyszło jak zawsze na
    wszystkich grupach.

    jotem